Tato práce se zabývá problematikou vlivu osobních vztahů v oblasti media relations. Charakterizuje tuto oblast a zařazuje ji do širší oblasti public relations. Zabývá se dosavadními výzkumy věnovanými vztahu mezi oblastí public relations a médii. Věnuje se problému nastolování témat ze strany public relations, ale také mechanizmům přijetí zpráv ze strany redaktory, a problému vytváření masmediální reality. Zkoumá otázku významu osobních vztahů v práci novináře a pracovníka public relations.
Anotace v angličtině
This work is concerned with some questions of the influence on human relations in a field of media relations. It describes this field and it file it into the wider range of public relations. This work is concerned with the available researches on relationship between public relations and Media. It attends to the problem of introducing of themes on the part of public relations, but also to the agenda setting on the part of redactors and to the problem of formation of the massmedia reality. It examines the question of sence of human relations in work of a journalist and a person working in public relations. There is a personal research in the theoretical part of this work, which is trying to find and describe the influence of human relationships on publication of information from people working in public relations.
Klíčová slova
média, media relations, public relations,human relations
Klíčová slova v angličtině
media, media relations, public relations, relations
Rozsah průvodní práce
32 s., 49 s přílohami
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá problematikou vlivu osobních vztahů v oblasti media relations. Charakterizuje tuto oblast a zařazuje ji do širší oblasti public relations. Zabývá se dosavadními výzkumy věnovanými vztahu mezi oblastí public relations a médii. Věnuje se problému nastolování témat ze strany public relations, ale také mechanizmům přijetí zpráv ze strany redaktory, a problému vytváření masmediální reality. Zkoumá otázku významu osobních vztahů v práci novináře a pracovníka public relations.
Anotace v angličtině
This work is concerned with some questions of the influence on human relations in a field of media relations. It describes this field and it file it into the wider range of public relations. This work is concerned with the available researches on relationship between public relations and Media. It attends to the problem of introducing of themes on the part of public relations, but also to the agenda setting on the part of redactors and to the problem of formation of the massmedia reality. It examines the question of sence of human relations in work of a journalist and a person working in public relations. There is a personal research in the theoretical part of this work, which is trying to find and describe the influence of human relationships on publication of information from people working in public relations.
Klíčová slova
média, media relations, public relations,human relations
Klíčová slova v angličtině
media, media relations, public relations, relations
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce bude kompilací literatury sociologické a příbuzuných oborů na téma sociologické aspekty tzv. media relations. Práce bude doplněna autorčiným empirickým výzkumem.
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce bude kompilací literatury sociologické a příbuzuných oborů na téma sociologické aspekty tzv. media relations. Práce bude doplněna autorčiným empirickým výzkumem.
Seznam doporučené literatury
Clarke L. Caywood: Public Relations - řízená komunikace podniku s veřejností . CD Books 2003, ISBN
Pavel Pospíšil: Efektivní public relations a media relations. Computer Press.
Philips Lesly. Public relations teorie a praxe. Victoria Publishing, 1995
Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová. Media Relations není manipulace. Ekopress s.r.o.
Seznam doporučené literatury
Clarke L. Caywood: Public Relations - řízená komunikace podniku s veřejností . CD Books 2003, ISBN
Pavel Pospíšil: Efektivní public relations a media relations. Computer Press.
Philips Lesly. Public relations teorie a praxe. Victoria Publishing, 1995
Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová. Media Relations není manipulace. Ekopress s.r.o.