Teoretická část diplomové práce přibližuje filosofii CRM a zabývá se informačními nástroji, které tuto filosofii podporují a to zejména CRM systémy a databázemi zákazníků, které jsou základem těchto systémů. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na IS a databáze o zákaznících využívaných při uplatnění strategie CRM ve vybrané společnosti chemického průmyslu.
Anotace v angličtině
Theorethic part of thesis nears philosophy of CRM and deal with informative tools support this philosophy especially CRM systems and customer database, which are base of these systems. The conclusion of the research based on IS and customer database using CRM strategy in chosen company of chemical industry is presented in the practical part of the thesis.
Klíčová slova
databáze o zákaznících, Customer Relationship Management (CRM), CRM systémy, informační systémy, společnost chemického průmyslu
Klíčová slova v angličtině
Database about customers, Customer Relationship Managemant (CRM), CRM systems, information systems, company of chemical industry
Rozsah průvodní práce
75s., 12 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část diplomové práce přibližuje filosofii CRM a zabývá se informačními nástroji, které tuto filosofii podporují a to zejména CRM systémy a databázemi zákazníků, které jsou základem těchto systémů. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na IS a databáze o zákaznících využívaných při uplatnění strategie CRM ve vybrané společnosti chemického průmyslu.
Anotace v angličtině
Theorethic part of thesis nears philosophy of CRM and deal with informative tools support this philosophy especially CRM systems and customer database, which are base of these systems. The conclusion of the research based on IS and customer database using CRM strategy in chosen company of chemical industry is presented in the practical part of the thesis.
Klíčová slova
databáze o zákaznících, Customer Relationship Management (CRM), CRM systémy, informační systémy, společnost chemického průmyslu
Klíčová slova v angličtině
Database about customers, Customer Relationship Managemant (CRM), CRM systems, information systems, company of chemical industry
Zásady pro vypracování
1. Informační systémy pro podporu CRM.
2. Databáze o zákaznících a její využití v CRM - literární rešerže.
3. Primární výzkum ve vybraném podniku chemického průmyslu zaměřený na podmínky kladené na databáze o zákaznících ve vztahu k CRM, na jejich obsah, strukturu a využívání.
4. Vyhodnocení výzkumu, návrh případných zlepšení a závěry.
Zásady pro vypracování
1. Informační systémy pro podporu CRM.
2. Databáze o zákaznících a její využití v CRM - literární rešerže.
3. Primární výzkum ve vybraném podniku chemického průmyslu zaměřený na podmínky kladené na databáze o zákaznících ve vztahu k CRM, na jejich obsah, strukturu a využívání.
4. Vyhodnocení výzkumu, návrh případných zlepšení a závěry.
Seznam doporučené literatury
1. Bébr, R., Doucek, P.,: Informační systémy pro podporu manažerské práce. 1. vyd.,Professional Publishing, 2005, 219 str. ISBN 80-86419-79-7
2. Dohnal, J.,: Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, 2002,164 str. ISBN 80-247-0401-3
3. Hernandez, M. J.: Návrh databází. 1. vyd., Grada Publishing, 2006, 408 str. ISBN 80-247-0900-7
4. Chlebovský, V.,: CRM Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno, Computer Press, 2005, 190 str., ISBN 80-251-0798-1
5. Wessling, H.,: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1.vyd. Praha, Grada
Publishing, 2003, 192 str. ISBN 80-247-0569-9
6. www stránky týkající se dané problematiky.
Seznam doporučené literatury
1. Bébr, R., Doucek, P.,: Informační systémy pro podporu manažerské práce. 1. vyd.,Professional Publishing, 2005, 219 str. ISBN 80-86419-79-7
2. Dohnal, J.,: Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, 2002,164 str. ISBN 80-247-0401-3
3. Hernandez, M. J.: Návrh databází. 1. vyd., Grada Publishing, 2006, 408 str. ISBN 80-247-0900-7
4. Chlebovský, V.,: CRM Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno, Computer Press, 2005, 190 str., ISBN 80-251-0798-1
5. Wessling, H.,: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1.vyd. Praha, Grada
Publishing, 2003, 192 str. ISBN 80-247-0569-9
6. www stránky týkající se dané problematiky.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky oponenta: Jaké konkrétní případy lepší komunikace při svém primárním výzkumu jste zaznamenala? Jaká data ze současných IS byste použila při přípravě aktuální nabídky stávajícímu partnerovi? Kde byste která data mohla nalézt?
Ostatní otázky: Umožňují teď databáze ve sledováném SBU získat informace o konkrétním zákazníkovi s ohledem na diferencované CRM?
Otázky byly zodpovězeny.