Práce shrnuje podstatu CRM jakožto strategie řízení vztahu se zákazníkem, popisuje jeho přínos a rozebírá teorii vztahů se zákazníky a zákaznické věrnosti. Práce se též věnuje nezbytné teorii segmentace zákaznické základny a jejího užití v České Poště. Stěžejní část je věnována popisu stávající situace řízení vztahu se zákazníky České Pošty, hodnocení a navržení možných cest k jejímu vylepšení.
Anotace v angličtině
Dissertation summarizes the essence of CRM as a management of relation to customer, describes its contribution and analyses the theory of relations to customers and customer loyalty. It also devotes to the necessary theory of clustering the customer base and its use at Czech Post. Fundamental part is dedicated to the description and rating of current situation in customer relationship management at Czech Post and proposition of possible approaches leading to its improvement.
Klíčová slova
CRM, Česká Pošta, zákaznická věrnost, segmentace
Klíčová slova v angličtině
CRM, Czech Post, customer loyalty, client clustering
Rozsah průvodní práce
81
Jazyk
CZ
Anotace
Práce shrnuje podstatu CRM jakožto strategie řízení vztahu se zákazníkem, popisuje jeho přínos a rozebírá teorii vztahů se zákazníky a zákaznické věrnosti. Práce se též věnuje nezbytné teorii segmentace zákaznické základny a jejího užití v České Poště. Stěžejní část je věnována popisu stávající situace řízení vztahu se zákazníky České Pošty, hodnocení a navržení možných cest k jejímu vylepšení.
Anotace v angličtině
Dissertation summarizes the essence of CRM as a management of relation to customer, describes its contribution and analyses the theory of relations to customers and customer loyalty. It also devotes to the necessary theory of clustering the customer base and its use at Czech Post. Fundamental part is dedicated to the description and rating of current situation in customer relationship management at Czech Post and proposition of possible approaches leading to its improvement.
Klíčová slova
CRM, Česká Pošta, zákaznická věrnost, segmentace
Klíčová slova v angličtině
CRM, Czech Post, customer loyalty, client clustering
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika CRM systému jako aktivního přístupu k zákazníkům
2. Segmentace zákazníků a její využití v rámci České pošty, s. p.
3. Analýza současného využívání CRM v rámci České pošty, s. p.
4. Návrhy a zhodnocení rozvoje a zkvalitnění CRM systému v rámci České pošty, s. p.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika CRM systému jako aktivního přístupu k zákazníkům
2. Segmentace zákazníků a její využití v rámci České pošty, s. p.
3. Analýza současného využívání CRM v rámci České pošty, s. p.
4. Návrhy a zhodnocení rozvoje a zkvalitnění CRM systému v rámci České pošty, s. p.
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky recenzenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl