Práce se zaměřuje na podporu vzdělávání pracovníků ze strukturálních fondů Evropské unie. Jsou zde definována dvě dotační období, a to období let 2004 - 2006, které je nyní dokončováno a období let 2007 - 2013, ve kterém se právě dotační programy vyhlašují nebo ještě vyhlášeny nebyly.
Anotace v angličtině
The thesis concentrates on support of education of employees from structural funds of European union. There are defined two periods, namely period from 2004 to 2006 which is now being finished and period from 2007 to 2013 in which programmes are now being announced or in which these programmes still haven´t been announced.
Klíčová slova
strukturální fondy, operační program, vzdělávání, pracovníci
Práce se zaměřuje na podporu vzdělávání pracovníků ze strukturálních fondů Evropské unie. Jsou zde definována dvě dotační období, a to období let 2004 - 2006, které je nyní dokončováno a období let 2007 - 2013, ve kterém se právě dotační programy vyhlašují nebo ještě vyhlášeny nebyly.
Anotace v angličtině
The thesis concentrates on support of education of employees from structural funds of European union. There are defined two periods, namely period from 2004 to 2006 which is now being finished and period from 2007 to 2013 in which programmes are now being announced or in which these programmes still haven´t been announced.
Klíčová slova
strukturální fondy, operační program, vzdělávání, pracovníci
Úvod
1. Řízení lidský zdrojů
2. Strukturální fondy EU
3. CzechInvest - agentura pro podporu podnikání a investic
4. OP RLZ Profese a možnosti jeho využití
5. Dotační program Educa a možnosti jeho využití
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Řízení lidský zdrojů
2. Strukturální fondy EU
3. CzechInvest - agentura pro podporu podnikání a investic
4. OP RLZ Profese a možnosti jeho využití
5. Dotační program Educa a možnosti jeho využití
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.