Cílem této bakalářské práce je návrh nové koncepce věrnostního programu pro internetové obchody Vivantis a. s. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na charakteristiku internetového obchodování včetně legislativy. Další část práce je zaměřena na současný stav internetových obchodů Vivantis a. s. a popis současného věrnostního programu společnosti. Na základě současného stavu internetových obchodů jsou v práci navrhnuty nové možnosti pro internetové obchody Vivantis a. s.
Anotace v angličtině
The target of this bachelor work is to make proposal of new bonus programme for e-shops Vivantis Inc. Theoretical part of the work is concentrate on characteristics of e-shopping and legislative of e-shopping. Next part of the work is concentrate on the current status of Vivantis Inc. e-shops and description of bonus program of the company. Conclusion of the work propose new possibilities for e-shop Vivantis Inc. based on the current status of e-shops.
Klíčová slova
Vivantis a. s., internetový obchod, věrnostní program, kamenný obchod
Cílem této bakalářské práce je návrh nové koncepce věrnostního programu pro internetové obchody Vivantis a. s. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na charakteristiku internetového obchodování včetně legislativy. Další část práce je zaměřena na současný stav internetových obchodů Vivantis a. s. a popis současného věrnostního programu společnosti. Na základě současného stavu internetových obchodů jsou v práci navrhnuty nové možnosti pro internetové obchody Vivantis a. s.
Anotace v angličtině
The target of this bachelor work is to make proposal of new bonus programme for e-shops Vivantis Inc. Theoretical part of the work is concentrate on characteristics of e-shopping and legislative of e-shopping. Next part of the work is concentrate on the current status of Vivantis Inc. e-shops and description of bonus program of the company. Conclusion of the work propose new possibilities for e-shop Vivantis Inc. based on the current status of e-shops.
Klíčová slova
Vivantis a. s., internetový obchod, věrnostní program, kamenný obchod
Úvod
1. Charakteristika internetového obchodování
2. Analýza internetového obchodu VIVANTIS a.s.
3. Návrh nové koncepce věrnostního programu internetových obchodů VIVANTIS a.s.
4. Zhodnocení navrhované koncepce
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika internetového obchodování
2. Analýza internetového obchodu VIVANTIS a.s.
3. Návrh nové koncepce věrnostního programu internetových obchodů VIVANTIS a.s.
4. Zhodnocení navrhované koncepce
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.