Moje bakalářská práce má za cíl přiblížit systém řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty a zákazníky vůbec. Pojednává o organizačních změnách v obchodních odděleních, segmentaci zákazníků a obchodních zástupců u České pošty. Je v ní kladen velký důraz na udržování a prohlubování obchodních vztahů se zákazníky i na přímý osobní prodej, poukazuje na zdokonalování a důležitost systému CRM.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor thesis is to explain the system of VIP CRM (customer relationship management) and also CRM generally at Czech Post. It deals with the organization changes in business departments, customer and sales representative segmentation at Czech Post. It stresses mainly the maintenance and the deepening of business relations with the customers but also personal direct sale, the thesis points out development and importance of CRM.
Klíčová slova
Česká pošta, obchod, obchodní vztahy, obchodní zástupce, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Czech Post, business, business relations, sales representative, customer
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Moje bakalářská práce má za cíl přiblížit systém řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty a zákazníky vůbec. Pojednává o organizačních změnách v obchodních odděleních, segmentaci zákazníků a obchodních zástupců u České pošty. Je v ní kladen velký důraz na udržování a prohlubování obchodních vztahů se zákazníky i na přímý osobní prodej, poukazuje na zdokonalování a důležitost systému CRM.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor thesis is to explain the system of VIP CRM (customer relationship management) and also CRM generally at Czech Post. It deals with the organization changes in business departments, customer and sales representative segmentation at Czech Post. It stresses mainly the maintenance and the deepening of business relations with the customers but also personal direct sale, the thesis points out development and importance of CRM.
Klíčová slova
Česká pošta, obchod, obchodní vztahy, obchodní zástupce, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Czech Post, business, business relations, sales representative, customer
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teorie systému řízení vztahů se zákazníky a teorie CRM
2. Analýza současného stavu řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.
3. Vyhodnocení a návrh řešení systému řízení vztahů s VIP zákazníky České
pošty, s.p.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teorie systému řízení vztahů se zákazníky a teorie CRM
2. Analýza současného stavu řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.
3. Vyhodnocení a návrh řešení systému řízení vztahů s VIP zákazníky České
pošty, s.p.
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.