Tato diplomová práce se zabývá otázkou poskytování informací cestujícím v osobní železniční přepravě.
V této práce je zpracovaná analýza informačních zdrojů a nástrojů pro cestující v osobní železniční přepravě. Z těchto informačních zdrojů pro cestující jsem si vybrala pro podrobnější analýzu ČD centra.
Cílem diplomové práce je vystihnout důležitost těchto zažízení pro cestující. Jsou zde uvedeny návrhy ke zlepšení kvality poskytovaných informací, které byly navrženy na základě analýzy a provedených průzkumů.
Anotace v angličtině
This thesis is deal with the offering inquiries to passengers in the passenger railway transport.
The analysis of information resources and tools for railway passengers is elaborated in this work. From those information resources I chose CD centres for the more detailed analysis.
The importance of those institutions for passengers is the aim of this thesis. There are mentioned the suggestions for improvement of information´s guslity in the thesis. The improvement is based on the performed analysis and surveys.
Klíčová slova
kvalita v dopravě, osobní přeprava, informace, ČD centra
Klíčová slova v angličtině
Transport guality, Passenger transport, Inguiries, CD centre
Rozsah průvodní práce
77 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá otázkou poskytování informací cestujícím v osobní železniční přepravě.
V této práce je zpracovaná analýza informačních zdrojů a nástrojů pro cestující v osobní železniční přepravě. Z těchto informačních zdrojů pro cestující jsem si vybrala pro podrobnější analýzu ČD centra.
Cílem diplomové práce je vystihnout důležitost těchto zažízení pro cestující. Jsou zde uvedeny návrhy ke zlepšení kvality poskytovaných informací, které byly navrženy na základě analýzy a provedených průzkumů.
Anotace v angličtině
This thesis is deal with the offering inquiries to passengers in the passenger railway transport.
The analysis of information resources and tools for railway passengers is elaborated in this work. From those information resources I chose CD centres for the more detailed analysis.
The importance of those institutions for passengers is the aim of this thesis. There are mentioned the suggestions for improvement of information´s guslity in the thesis. The improvement is based on the performed analysis and surveys.
Klíčová slova
kvalita v dopravě, osobní přeprava, informace, ČD centra
Klíčová slova v angličtině
Transport guality, Passenger transport, Inguiries, CD centre
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza informačních zdrojů a nástrojů pro cestující
2. Definování a funkce ČD center
3. Hodnocení kvality poskytovaných informací
4. Návrh změn v poskytování informací a jeho vyhodnocení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza informačních zdrojů a nástrojů pro cestující
2. Definování a funkce ČD center
3. Hodnocení kvality poskytovaných informací
4. Návrh změn v poskytování informací a jeho vyhodnocení
Závěr
Seznam doporučené literatury
Mojžíš,V. a kol: Kvalita dopravních a přepravních procesů a služeb,
www.cd.cz,
Produktová kniha ČD center,
KC 1 - předpis ČD.
Seznam doporučené literatury
Mojžíš,V. a kol: Kvalita dopravních a přepravních procesů a služeb,
www.cd.cz,
Produktová kniha ČD center,
KC 1 - předpis ČD.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala výsledky dosažené v diplomové práci a reagovala na dotazy komise.