Cílem práce na téma Marketingová strategie vybraného podniku je prozkoumat stávající situaci společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a navržení její marketingové strategie pro další období. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problematiky strategického řízení a tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace podniku v rámci konkrétního marketingového prostředí a současné marketingové strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a následně na navržení marketingové strategie pro další období.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis Marketing strategy of chosen company is to examine the current situation of the company RCD Radiocommunication Ltd. and to propose it´s marketing strategy for next period. The first part of the work is aimed at theoretical problem of the strategic management and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation within the specific marketing environment and current marketing strategy of the company RCD Radiocommunication Ltd. and with proposing the new marketing strategy for next period.
Klíčová slova
strategie, konkurence, SWOT analýza, marketingové prostředí
Cílem práce na téma Marketingová strategie vybraného podniku je prozkoumat stávající situaci společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a navržení její marketingové strategie pro další období. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problematiky strategického řízení a tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace podniku v rámci konkrétního marketingového prostředí a současné marketingové strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a následně na navržení marketingové strategie pro další období.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis Marketing strategy of chosen company is to examine the current situation of the company RCD Radiocommunication Ltd. and to propose it´s marketing strategy for next period. The first part of the work is aimed at theoretical problem of the strategic management and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation within the specific marketing environment and current marketing strategy of the company RCD Radiocommunication Ltd. and with proposing the new marketing strategy for next period.
Klíčová slova
strategie, konkurence, SWOT analýza, marketingové prostředí
Úvod (cíl práce, metody zpracování)
1. Vymezení základních pojmů
2. Marketingová strategie a její role v systému strategického řízení
3. Společnost RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a její současná strategie
4. Situační analýza společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.
5. Vyhodnocení marketingové strategie, návrhy a doporučení
6. Závěr
7. Použitá literatura
8. Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod (cíl práce, metody zpracování)
1. Vymezení základních pojmů
2. Marketingová strategie a její role v systému strategického řízení
3. Společnost RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a její současná strategie
4. Situační analýza společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.
5. Vyhodnocení marketingové strategie, návrhy a doporučení
6. Závěr
7. Použitá literatura
8. Přílohy
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M.: Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2007
HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003
JOBBER, J.: Principles and Practice of Marketing, 4th. ed. Berkshire: McGraw Hill, 2004
KOTLER, P.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2007
PALMER, A.: Introduction to Marketing: Theory and Practice. Oxford: University Press, 2004
VEBER, J. a kol.: Základy managementu. Praha: Fortuna, 2003
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M.: Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2007
HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003
JOBBER, J.: Principles and Practice of Marketing, 4th. ed. Berkshire: McGraw Hill, 2004
KOTLER, P.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2007
PALMER, A.: Introduction to Marketing: Theory and Practice. Oxford: University Press, 2004
VEBER, J. a kol.: Základy managementu. Praha: Fortuna, 2003
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s cíli práce, mezi něž patří analýza současné marketingové strategie společnosti RCD Radiokomunikace, spol. s r.o., její zhodnocení a návrh na zlepšení. Student odpověděl na otázky vedoucího práce a oponenta: SWOT analýza společnosti RCD Radiokomunikace jako "příležitost" uvádíte "zvýšení věrnosti zákazníků". Co pro to podnik dělá již nyní a co byste popř. doporučila, aby dělal v budoucnu? Jak byl autorkou připraven scénář pro řízený rozhovor s experty společnosti?