Práce se zabývá jednotlivými metodami marketingu pro vyhledávače a uvádí je do kontextu internetového marketingu. Popis se zaměřuje na využití klíčových slov a zpětných odkazů v metodách optimalizace pro vyhledávače. Cílem práce je ověřit použitelnost mikrostránek pro propagaci komerčního produktu a aplikovat metody optimalizace na tvorbu webové prezentace.
Anotace v angličtině
The work deals with various methods of marketing for search engines and places them in the context of internet marketing. Description focuses on the use of keywords and backlinks in the methods of search engine optimization. The aim of this work is to verify the applicability of microsites for the promotion of commercial products and to apply optimization methods to the creation of websites.
Klíčová slova
Optimalizace pro vyhledávače, mikrostránka, web, internet, marketing.
Práce se zabývá jednotlivými metodami marketingu pro vyhledávače a uvádí je do kontextu internetového marketingu. Popis se zaměřuje na využití klíčových slov a zpětných odkazů v metodách optimalizace pro vyhledávače. Cílem práce je ověřit použitelnost mikrostránek pro propagaci komerčního produktu a aplikovat metody optimalizace na tvorbu webové prezentace.
Anotace v angličtině
The work deals with various methods of marketing for search engines and places them in the context of internet marketing. Description focuses on the use of keywords and backlinks in the methods of search engine optimization. The aim of this work is to verify the applicability of microsites for the promotion of commercial products and to apply optimization methods to the creation of websites.
Klíčová slova
Optimalizace pro vyhledávače, mikrostránka, web, internet, marketing.
1) Základní metody SEO a SEM.
2) Aplikace metod v oblasti e-commerce.
3) Vyhodnocení výsledků optimalizace.
Zásady pro vypracování
1) Základní metody SEO a SEM.
2) Aplikace metod v oblasti e-commerce.
3) Vyhodnocení výsledků optimalizace.
Seznam doporučené literatury
CLARK, Joe: Building Accessible Websites. 2002. ISBN 0-7357-1150-X. Dostupný z WWW: http://joeclark.org/book/ COHEN, June: Neobyčejně užitečná kniha o webu. 1.vyd. Praha: SoftPress , 2004. 371 s. ISBN 80-86497-63-1 GRAPPONE, Jennifer, GRADIVA, Couzin: Search Engine Optimization. 1.vyd. Zoner Press, 2007. 328 s. ISBN 978-80-86815-85-5 PLOTĚNÝ, Luboš.: Budování úspěšného firemního webu. BEN-technická literatura, 2005. 128 s. ISBN 80-7300-173-X PROKOP, Marek: Vyhledávače.info [online]. Praha, 2004-2007. Dostupné z WWW: http://vyhledavace.info SMIČKA, Radim.: Optimalizace pro vyhledávače-SEO. 1.vyd. Dubany: Jaroslava Smičková, 2004. 126 s. ISBN 80-239-2961-5 THUROW, Shari: Search Engine Visibility. 2nd edition. Peachpit Press, 2007. 312 s. ISBN-13 978-0321503244
Seznam doporučené literatury
CLARK, Joe: Building Accessible Websites. 2002. ISBN 0-7357-1150-X. Dostupný z WWW: http://joeclark.org/book/ COHEN, June: Neobyčejně užitečná kniha o webu. 1.vyd. Praha: SoftPress , 2004. 371 s. ISBN 80-86497-63-1 GRAPPONE, Jennifer, GRADIVA, Couzin: Search Engine Optimization. 1.vyd. Zoner Press, 2007. 328 s. ISBN 978-80-86815-85-5 PLOTĚNÝ, Luboš.: Budování úspěšného firemního webu. BEN-technická literatura, 2005. 128 s. ISBN 80-7300-173-X PROKOP, Marek: Vyhledávače.info [online]. Praha, 2004-2007. Dostupné z WWW: http://vyhledavace.info SMIČKA, Radim.: Optimalizace pro vyhledávače-SEO. 1.vyd. Dubany: Jaroslava Smičková, 2004. 126 s. ISBN 80-239-2961-5 THUROW, Shari: Search Engine Visibility. 2nd edition. Peachpit Press, 2007. 312 s. ISBN-13 978-0321503244
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v úvodu představila komisi hlavní cíle své práce, hlavní část prezentace tvořil vlastní návrh řešení problému, tvorba mikrostránky a aplikace metod optimalizace pro vyhledávače na tuto mikrostránku. V závěru prezentoval vyhodnocení výsledků. Položené dotazy student uspokojivě zodpověděl.
Dotazy k BP:
Na straně 39 v bakalářské práci píšete: "Některé vyhledávače je možné upozornit na nový nebo změněný obsah přímo odesláním URL adresy pomocí jednoduchého formuláře." Můžete uvést, které to jsou?
Jak si vysvětlujete nulové hodnoty na obrázku 3 na straně 40 v bakalářské práci.
Charakterizujte stručně použité metody.
Vysvětlete blíže pojmy v tabulce v prezentaci na slajdu 6.