Základním tématem této diplomové práce je přiblížit roli e-learningu v podnikovém vzdělávání zaměstnanců, konkrétně v prostředí společnosti Česká spořitelna, a.s.
V první části jsou uvedeny základní pojmy podnikového vzdělávání, jako jsou Řízení lidských zdrojů, Personální management atd, dále se tématicky přesouvá k e-learningu a distančnímu vzdělávání a nakonec práce směřuje do prostředí podnikové sféry a vysvětluje principy a fungování e-learningu v podniku (etapy zavádění e-learningu, výběr vhodných kurzů, monitoring a hodnocení e-learningu).
Poslední a nejdůležitější částí práce je charakteristika e-learningu ve společnosti Česká spořitelna, a.s.. Cílem práce bylo zanalyzovat situaci v elektronickém vzdělávání této společnosti a navrhnout případná opatření, vycházející z výsledku analýzy.
Anotace v angličtině
The basic theme of this thesis is to introduce the role of e-learning in the company staff education, concretely applicated in company Česká spořitelna, a.s.
At first part there are presented the basic terms of company education, like Human resources management, Personal management etc., then it is going to e-learning and distance education and finally is focusing to company sphere and explains principles and functioning of e-learning in education (implementation steps, choosing of suitable courses, monitoring and evaluation of e-learning).
The last and the most important part of this thesis is characteristics of e-learning in company Česká spořitelna, a.s. The goal of this thesis was to analyze the situation in e-learning in this company and suggest some arrangements, which goes from the result of analysis.
Klíčová slova
Řízení lidských zdrojů, e-learning, LMS, kurzy, analýza e-learningu.
Klíčová slova v angličtině
Human resources management, e-learning, LMS, courses, analysis of e-learning.
Rozsah průvodní práce
69 s., 2 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Základním tématem této diplomové práce je přiblížit roli e-learningu v podnikovém vzdělávání zaměstnanců, konkrétně v prostředí společnosti Česká spořitelna, a.s.
V první části jsou uvedeny základní pojmy podnikového vzdělávání, jako jsou Řízení lidských zdrojů, Personální management atd, dále se tématicky přesouvá k e-learningu a distančnímu vzdělávání a nakonec práce směřuje do prostředí podnikové sféry a vysvětluje principy a fungování e-learningu v podniku (etapy zavádění e-learningu, výběr vhodných kurzů, monitoring a hodnocení e-learningu).
Poslední a nejdůležitější částí práce je charakteristika e-learningu ve společnosti Česká spořitelna, a.s.. Cílem práce bylo zanalyzovat situaci v elektronickém vzdělávání této společnosti a navrhnout případná opatření, vycházející z výsledku analýzy.
Anotace v angličtině
The basic theme of this thesis is to introduce the role of e-learning in the company staff education, concretely applicated in company Česká spořitelna, a.s.
At first part there are presented the basic terms of company education, like Human resources management, Personal management etc., then it is going to e-learning and distance education and finally is focusing to company sphere and explains principles and functioning of e-learning in education (implementation steps, choosing of suitable courses, monitoring and evaluation of e-learning).
The last and the most important part of this thesis is characteristics of e-learning in company Česká spořitelna, a.s. The goal of this thesis was to analyze the situation in e-learning in this company and suggest some arrangements, which goes from the result of analysis.
Klíčová slova
Řízení lidských zdrojů, e-learning, LMS, kurzy, analýza e-learningu.
Klíčová slova v angličtině
Human resources management, e-learning, LMS, courses, analysis of e-learning.
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
2. Distanční vzdělávání a e-learning
3. Principy a fungování e-learningu
4. Charakteristika ve společnosti Česká spořitelna, a.s.
5. Závěr
6. Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
2. Distanční vzdělávání a e-learning
3. Principy a fungování e-learningu
4. Charakteristika ve společnosti Česká spořitelna, a.s.
5. Závěr
6. Přílohy
Seznam doporučené literatury
[1] TELNAROVÁ, Z.: E-learning. 1. vyd., Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2003, ISBN 80-7042-874-0.
[2] LISALOVÁ, J., FREIBERGOVÁ, Z.: Distanční vzdělávání v ČR. 1. vyd., Praha: Tercie Praha, 2004. ISBN 80-86302-02-4.
[3] MYŠÍK, T.: E-learning a jeho současné využití. Diplomová práce, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002.
[4] ARMSTRONG, M.: Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2007.
[5] DOWLING, P. J., WELCH, D. E., SCHULER, R.S.: International Human Resource Management. Managing People in a Multinational Context. Cincinnati: South - Western College Publishing, 1999.
[6] Zdroje na internetu
Seznam doporučené literatury
[1] TELNAROVÁ, Z.: E-learning. 1. vyd., Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2003, ISBN 80-7042-874-0.
[2] LISALOVÁ, J., FREIBERGOVÁ, Z.: Distanční vzdělávání v ČR. 1. vyd., Praha: Tercie Praha, 2004. ISBN 80-86302-02-4.
[3] MYŠÍK, T.: E-learning a jeho současné využití. Diplomová práce, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002.
[4] ARMSTRONG, M.: Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2007.
[5] DOWLING, P. J., WELCH, D. E., SCHULER, R.S.: International Human Resource Management. Managing People in a Multinational Context. Cincinnati: South - Western College Publishing, 1999.
[6] Zdroje na internetu
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student opovídal na následující otázky:
1) Jakým způsobem jste získával data uvedená v diplomové práci z České spořitelny?
2) Je možné v současném stádiu implementace provést vyhodnocení činnosti e-learningu v České spořitelně?