Práce popisuje problematiku použitelnosti uživatelského rozhraní internetového bankovnictví. Na základě testování internetového bankovnictví a zjištěných nedostatků jsou v práci uvedeny návrhy ke zlepšení použitelnosti stránek. Výsledkem je návrh vhodně uživatelsky přístupného rozhraní internetového bankovnictví.
Anotace v angličtině
This work describe to questions of usability of internet banking. In terms of testing internet banking and locating defects are in this work show changes, which will help with better usability. In outcome is there the proposal of suitable user interface of internet banking.
usability testing, internet, banking, internet banking
Rozsah průvodní práce
40 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Práce popisuje problematiku použitelnosti uživatelského rozhraní internetového bankovnictví. Na základě testování internetového bankovnictví a zjištěných nedostatků jsou v práci uvedeny návrhy ke zlepšení použitelnosti stránek. Výsledkem je návrh vhodně uživatelsky přístupného rozhraní internetového bankovnictví.
Anotace v angličtině
This work describe to questions of usability of internet banking. In terms of testing internet banking and locating defects are in this work show changes, which will help with better usability. In outcome is there the proposal of suitable user interface of internet banking.
usability testing, internet, banking, internet banking
Zásady pro vypracování
Problematika internetového bankovnictví.
Uživatelské testování použitelnosti rozhraní internetového bankovnictví jednotlivých bank v ČR v produktech pro studenty.
Návrh vhodného uživatelského rozhraní a definování vlastností webové aplikace internetového bankovnictví.
Zásady pro vypracování
Problematika internetového bankovnictví.
Uživatelské testování použitelnosti rozhraní internetového bankovnictví jednotlivých bank v ČR v produktech pro studenty.
Návrh vhodného uživatelského rozhraní a definování vlastností webové aplikace internetového bankovnictví.
Seznam doporučené literatury
KOSIUR, David. Elektronická komerce: principy a praxe. Praha: Computer Press, 1998. 267 s. ISBN 80-7226-097-9.
PŘÁDKA, Michal. Elektronické bankovnictví: rady a tipy. Praha: Computer Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7226-328-5.
JAMES, Lance. Phishing bez záhad. Praha: Grada, 2007. 281 s. ISBN 978-80-247-1766-1.
Seznam doporučené literatury
KOSIUR, David. Elektronická komerce: principy a praxe. Praha: Computer Press, 1998. 267 s. ISBN 80-7226-097-9.
PŘÁDKA, Michal. Elektronické bankovnictví: rady a tipy. Praha: Computer Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7226-328-5.
JAMES, Lance. Phishing bez záhad. Praha: Grada, 2007. 281 s. ISBN 978-80-247-1766-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student nejdříve seznámil komisi s hlavními cíli práce. Popsal stručně testování vybraných internetových bankovnictví a seznámil komisi s hodnocením výsledkům, poté představil návrh internetového rozhraní, a jak proběhlo jeho testování. Otázky vedoucího byly zodpovězeny. Otázky od komise zodpověděl student částečně.
Otázky vedoucího:
Jakým způsobem jste sledoval reakce obličeje testovaného subjektu, jak tvrdíte na straně 21 a zároveň bylo dodrženo rozvržení místnosti podle nákresu číslo 2?
Jakým způsobem jste ohodnotil zkušenosti jednotlivých subjektů s internetovým bankovnictvím, tak jak je uvedeno v tabulce 1 na straně 23?
Prezentujte obrázek číslo 16, tj. Navržený příkaz k úhradě.
Otázky komise:
Jak jste otestoval odstranění kritických chyb?
Jak jste návrh implementoval a testoval?
Na základě čeho jste zařazoval chyby do stanovených kategorií?