Práce se zabývá marketingem služeb, zejména marketingovým a komunikačním mixem. Vysvětluje tyto pojmy jak z teoretického tak z praktického hlediska. Větší důraz je kladen na praktickou část, která rozebírá nástroje marketingového a komunikačního mixu ve Východočeském divadle Pardubice.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing services, expecially with marketing and communication mix. It explains these terms not only from the theoretical point of view but also from the practical point of view. There is stronger emphasis on practical part, which analyses instruments of marketing and communication mix in East Bohemian Theatre.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingový mix, komunikační mix, Východočeské divadlo Pardubice
Klíčová slova v angličtině
marketing services, marketing mix, communication mix, East-Bohemian Theatre
Rozsah průvodní práce
74 s., 3 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá marketingem služeb, zejména marketingovým a komunikačním mixem. Vysvětluje tyto pojmy jak z teoretického tak z praktického hlediska. Větší důraz je kladen na praktickou část, která rozebírá nástroje marketingového a komunikačního mixu ve Východočeském divadle Pardubice.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing services, expecially with marketing and communication mix. It explains these terms not only from the theoretical point of view but also from the practical point of view. There is stronger emphasis on practical part, which analyses instruments of marketing and communication mix in East Bohemian Theatre.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingový mix, komunikační mix, Východočeské divadlo Pardubice
Klíčová slova v angličtině
marketing services, marketing mix, communication mix, East-Bohemian Theatre
Zásady pro vypracování
Úvod
Vymezení základních pojmů
Deskripce marketingových nástrojů
Analýza nástrojů marketingového a komunikačního mixu Východočeského divadla
Návrh změn
Zhodnocení návrhu
Závěr
Literatura
Zásady pro vypracování
Úvod
Vymezení základních pojmů
Deskripce marketingových nástrojů
Analýza nástrojů marketingového a komunikačního mixu Východočeského divadla
Návrh změn
Zhodnocení návrhu
Závěr
Literatura
Seznam doporučené literatury
De PELSMACKER, P. a kol. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. Upper Saddle River: Pearson Education, 2003
NĚMEČEK, M. Marketing divadla. Praha: Divadelní fakulta AMU, 1998
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001
PAYNE, A. The Essence of Services Marketing. Oxford: Prentice Hal International Ltd, 1993
Seznam doporučené literatury
De PELSMACKER, P. a kol. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. Upper Saddle River: Pearson Education, 2003
NĚMEČEK, M. Marketing divadla. Praha: Divadelní fakulta AMU, 1998
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001
PAYNE, A. The Essence of Services Marketing. Oxford: Prentice Hal International Ltd, 1993
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentce byly položeny tyto otázky:
1) Od roku 2006 do současnosti dochází k poklesu návštěvnosti, vidíte tuto souvislost s komunikačním mixem?
2) Marketingový mix služeb (rozšířený o 3P) je vhodný i pro Východočeské divadlo Pardubice?
3) Který z marketingových nástrojů marketingového mixu lze konkrétně doporučit pro zvýšení tržeb (návštěvnosti) u představení kulturního a vzdělávacího charakteru? Lze na produkty kulturního a vzdělávacího charakteru používat stejné nástroje jako na produkty zábavného charakteru?