Předmětem této diplomové práce je provedení situační analýzy společnosti SOLVIT, s.r.o. a návrh potenciálních zlepšení pro danou společnost, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na společnost, která působí v agrobyznysu. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Následující kapitola je věnována charakteristice zemědělství, respektive agrobyznysu a postavení zemědělců v něm. Ve třetí kapitole je představena a charakterizována uvedená společnost. V následujících kapitolách je provedena situační analýza společnosti, následovaná potenciálními návrhy na zlepšení, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na danou společnost.
Anotace v angličtině
The subject ot this thesis is the situation analysis of the company SOLVIT, s.r.o. and proposing suggestions for potential improvements for the company. The suggestions shall include also assessment of their expected impact on the company which is active in the agribusiness. Chapter 1 focuses on theoretical models. Following chapter focuses on the characteristics of the agriculture and/or agribusiness and also on the role of the farmers within it. Chapter 3 introduces the company. Following chapters comprise the situation analysis of the company, accompanied by potential suggestions for improvements with assessment of their expected impact on the company.
Klíčová slova
agrobyznys, zemědělství, marketing, situační analýza, zemědělské komodity
Předmětem této diplomové práce je provedení situační analýzy společnosti SOLVIT, s.r.o. a návrh potenciálních zlepšení pro danou společnost, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na společnost, která působí v agrobyznysu. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Následující kapitola je věnována charakteristice zemědělství, respektive agrobyznysu a postavení zemědělců v něm. Ve třetí kapitole je představena a charakterizována uvedená společnost. V následujících kapitolách je provedena situační analýza společnosti, následovaná potenciálními návrhy na zlepšení, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na danou společnost.
Anotace v angličtině
The subject ot this thesis is the situation analysis of the company SOLVIT, s.r.o. and proposing suggestions for potential improvements for the company. The suggestions shall include also assessment of their expected impact on the company which is active in the agribusiness. Chapter 1 focuses on theoretical models. Following chapter focuses on the characteristics of the agriculture and/or agribusiness and also on the role of the farmers within it. Chapter 3 introduces the company. Following chapters comprise the situation analysis of the company, accompanied by potential suggestions for improvements with assessment of their expected impact on the company.
Klíčová slova
agrobyznys, zemědělství, marketing, situační analýza, zemědělské komodity
1. Úvod - vymezení cíle práce
2. Vymezení pojmů
3. Analýza konkurence
4. Situační analýza
5. Návrh změn
6. Zhodnocení návrhu
7. Závěr
8. Literatura
Zásady pro vypracování
1. Úvod - vymezení cíle práce
2. Vymezení pojmů
3. Analýza konkurence
4. Situační analýza
5. Návrh změn
6. Zhodnocení návrhu
7. Závěr
8. Literatura
Seznam doporučené literatury
[1] Blažková, M.: Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vydání. Praha: Grada, 2007.
[2] FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, a. s., 2006.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007.
[4] KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada, 2007.
[5] PALMER, A.: Introduction To Marketing. Theory and Practise. New York: Oxford University Press Inc., 2004.
[6] VACULÍK, J.: Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004.
Seznam doporučené literatury
[1] Blažková, M.: Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vydání. Praha: Grada, 2007.
[2] FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, a. s., 2006.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007.
[4] KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada, 2007.
[5] PALMER, A.: Introduction To Marketing. Theory and Practise. New York: Oxford University Press Inc., 2004.
[6] VACULÍK, J.: Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student odpovídal na následující otázky:
1) Vysvětlete pojem komoditní burza?
2) Co rozumíte pod pojmem "zavést" skutečný management?
3) S kým jste práci komunikoval v uvedené společnosti?
4) Z jakých důvodů je veden tlak na EU v oblasti liberalizace její společné zemědělské politiky?
5) Jakou budoucnost uvedené společnosti předpovídáte?
6) Proč byl použit "Příplatek nad základní kapitál", před klasickým navýšením základního kapitálu?