Název a zároveň hlavní téma mé diplomové práce je zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky, s. r. o.
V diplomové práci jsem se zabývala stavem reklamy v mnou vybrané firmě. Cílem této práce bylo provedení analýzy a návrhy opatření v konkrétní firmě. Mým úkolem bylo navrhnout takové řešení, které povede ke zlepšení stavu reklamy v obchodě.
Anotace v angličtině
A title and a main theme at the same time, of my thesis is an increasing of effectiveness of advertising in a company Pracovní ochranné pomůcky, s. r. o.
In my thesis I was investigating a state of advertising in a company I chose myself. The purpose of this work was an interpretation of analysis and proposals of measures in concrete company. My job was to suggest such solution, which will lead to an improvement of a state of advertising in a business.
Klíčová slova
Marketing, reklama, propagace, média, public relations
Klíčová slova v angličtině
Marketing, advertisement, propagation, media, public relations
Rozsah průvodní práce
74 s. (93 290)
Jazyk
CZ
Anotace
Název a zároveň hlavní téma mé diplomové práce je zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky, s. r. o.
V diplomové práci jsem se zabývala stavem reklamy v mnou vybrané firmě. Cílem této práce bylo provedení analýzy a návrhy opatření v konkrétní firmě. Mým úkolem bylo navrhnout takové řešení, které povede ke zlepšení stavu reklamy v obchodě.
Anotace v angličtině
A title and a main theme at the same time, of my thesis is an increasing of effectiveness of advertising in a company Pracovní ochranné pomůcky, s. r. o.
In my thesis I was investigating a state of advertising in a company I chose myself. The purpose of this work was an interpretation of analysis and proposals of measures in concrete company. My job was to suggest such solution, which will lead to an improvement of a state of advertising in a business.
Klíčová slova
Marketing, reklama, propagace, média, public relations
Klíčová slova v angličtině
Marketing, advertisement, propagation, media, public relations
Zásady pro vypracování
Úvod
Vymezení základních pojmů
Reklama v komunikačním mixu
Marketingové nástroje podpory prodeje
Analýza současného stavu společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.
Zpracování metodiky podpory prodeje
Zhodnocení návrhu
Závěr
Literatura
Zásady pro vypracování
Úvod
Vymezení základních pojmů
Reklama v komunikačním mixu
Marketingové nástroje podpory prodeje
Analýza současného stavu společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.
Zpracování metodiky podpory prodeje
Zhodnocení návrhu
Závěr
Literatura
Seznam doporučené literatury
BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. Praha: Management Press, 1995. 184s. ISBN 80-85603-99-3
KLEINOVÁ, N. Bez loga. České Budějovice: Argo, 2005. 510s. ISBN 80-7203-671-8
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. New Yersey: Pearson Education, 2003. ISBN 0-13-041814-5
OGILVY, D. O reklamě. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5
STAŇKOVÁ, P. Metodika měření účinnosti reklamy: Vysoké učení technické v Brně, 2002. 32s. ISBN 80-214-2099-5
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000, ISBN 80-7169-997-7
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 184s. ISBN 978-247-2001-2
Seznam doporučené literatury
BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. Praha: Management Press, 1995. 184s. ISBN 80-85603-99-3
KLEINOVÁ, N. Bez loga. České Budějovice: Argo, 2005. 510s. ISBN 80-7203-671-8
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. New Yersey: Pearson Education, 2003. ISBN 0-13-041814-5
OGILVY, D. O reklamě. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5
STAŇKOVÁ, P. Metodika měření účinnosti reklamy: Vysoké učení technické v Brně, 2002. 32s. ISBN 80-214-2099-5
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000, ISBN 80-7169-997-7
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 184s. ISBN 978-247-2001-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentce byly položeny tyto otázky:
1) Které prvky z Public Relations doporučujete k podpoře reklamy organizace pro zvýšení hospodárnosti firmy, uveďte jejich vlastnosti?
2) Jak jste stanovila výši marketingových výdajů pro jednotlivé postupné kroky uvedené v návrhu?
3) Čím byste zlepšila efektivnost komunikačního mixu vybrané společnosti?
4) Jakým způsobem se bude dále vyvíjet podpora prodeje a to z hlediska současné finanční krize?