- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Komunikační mix firmy ZETR Stavební prvky, s.r.o.
Hlavní téma v angličtině
Comunication Mix of the Company ZETR Stavební prvky, s. r. o.
Úvod
1. Pohled na komunikaci;
2. Analýza komunikace a komunikačního mixu firmy;
3. Návrh zlepšení komunikačního mixu;
4. Zhodnocení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Pohled na komunikaci;
2. Analýza komunikace a komunikačního mixu firmy;
3. Návrh zlepšení komunikačního mixu;
4. Zhodnocení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing v otázkách a odpovědích. Brno: CP BOOKS, 2005.
HEŘMAN, K. Marketing: Teorie a praxe. Pardubice: Index, 1990.
BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V. Marketingový výzkum trhu. Praha: Ekonomia, 1991.
HILARY, J. A. Praktický marketing. Praha: Tippa, 1991.
SCHWARZ, O. Efektivní marketing taktika podnikání. Praha: Grada, 1992.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing v otázkách a odpovědích. Brno: CP BOOKS, 2005.
HEŘMAN, K. Marketing: Teorie a praxe. Pardubice: Index, 1990.
BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V. Marketingový výzkum trhu. Praha: Ekonomia, 1991.
HILARY, J. A. Praktický marketing. Praha: Tippa, 1991.
SCHWARZ, O. Efektivní marketing taktika podnikání. Praha: Grada, 1992.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s obsahem a cílem své práce na téma Komunikační mix firmy ZETR stavební prvky s.r.o. Vysvětlila jednotlivé nástroje komunikačního mixu a hodnotila jejich účinnost. Analyzovala vývoj komunikace a komunikačního mixu dané společnosti.
Prof. Sekerka se dotázal na propojení prezentovaného tématu s veřejnou správou. Otázka byla uspokojivě zodpovězena.