Tato bakalářká práce se věnuje analýze obchodního procesu. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy management a vztahy se zákazníky a dodavateli. V praktické části se nejprve seznámíme se společností K-Servis, a.s., potéje zde analyzován obchodní proces společnosti K-Servis,a.s. Poslední kapitola je věnována návrhům na zlepšení obchodních procesů.
Anotace v angličtině
This bachelor work presents the analysis of business process. In the theoretical part, there is described definition of the management, relationship with customers and relationship with suppliers. In practical part, there is presented the company K-Servis, a.s., then there is analysis of the business process of company K-Servis, a.s. The last chapter is focused on proposal for improvement of business process.
Klíčová slova
management, obchodní proces, zákazník, dodavatel, K-Servis, a.s.
Klíčová slova v angličtině
management, business process, customer, supplier, K-Servis, a.s.
Rozsah průvodní práce
53 s., 22 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářká práce se věnuje analýze obchodního procesu. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy management a vztahy se zákazníky a dodavateli. V praktické části se nejprve seznámíme se společností K-Servis, a.s., potéje zde analyzován obchodní proces společnosti K-Servis,a.s. Poslední kapitola je věnována návrhům na zlepšení obchodních procesů.
Anotace v angličtině
This bachelor work presents the analysis of business process. In the theoretical part, there is described definition of the management, relationship with customers and relationship with suppliers. In practical part, there is presented the company K-Servis, a.s., then there is analysis of the business process of company K-Servis, a.s. The last chapter is focused on proposal for improvement of business process.
Klíčová slova
management, obchodní proces, zákazník, dodavatel, K-Servis, a.s.
Klíčová slova v angličtině
management, business process, customer, supplier, K-Servis, a.s.
Zásady pro vypracování
Úvod (cíl práce)
1. Vymezení základních pojmů managementu
2. Charakteristika firmy K-SERVIS, a.s.
3. Analýza vztahu se zákazníky a dodavateli firmy K-SERVIS, a.s.
4. Návrh řešení na zlepšení řízení obchodních procesů firmy K-SERVIS, a.s.
5. Závěr
6. Literatura
7. Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod (cíl práce)
1. Vymezení základních pojmů managementu
2. Charakteristika firmy K-SERVIS, a.s.
3. Analýza vztahu se zákazníky a dodavateli firmy K-SERVIS, a.s.
4. Návrh řešení na zlepšení řízení obchodních procesů firmy K-SERVIS, a.s.
5. Závěr
6. Literatura
7. Přílohy
Seznam doporučené literatury
Buchta, M. Základy managementu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000
Mládková, M. Management znalostí v praxi. Praha: Professional Publishing, 2004
Rößel, D. Zvláštnosti marketingu malých a středních podniků. Plzeň: Západočeská univerzita, 1997
Truneček, J. Management znalostí. Praha: C.H.Beck, 2004
Wessling, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada, 2003
Seznam doporučené literatury
Buchta, M. Základy managementu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000
Mládková, M. Management znalostí v praxi. Praha: Professional Publishing, 2004
Rößel, D. Zvláštnosti marketingu malých a středních podniků. Plzeň: Západočeská univerzita, 1997
Truneček, J. Management znalostí. Praha: C.H.Beck, 2004
Wessling, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada, 2003
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s cíli bakalářské práce, tj. analýza obchodního procesu firmy K-Servis, a. s. a navrhla řešení na zlepšení řízení obchodních procesů. Dílčími cíli poté bylo definování vztahů společnosti K-Servis, a. s. s jejich dodavateli a zákazníky (odběrateli). V rámci bakalářské práce byla použita metoda syntézy poznatků o obchodním procesu společnosti K-Servis, a. s.