Tématem diplomové práce je na základě koncepcí managementu jakosti vymezit podnikové procesy a měření jejich výkonnosti. Po seznámení s podnikem zabývajícím se výrobou dentálních potřeb následuje popis jednoho z klíčových procesů ? procesu výroby. V rámci úzce souvisejícího procesu zásobování jsou navrženy změny, které by vedly k efektivnímu využití času a tím k optimalizaci celého procesu. Závěr se týká zhodnocení poznatků a přínosu práce pro podnik.
Anotace v angličtině
Theme of the diploma work is on the basis of conception quality management define enterprise processes and assessment their efficiency. After identification with the company occupy oneself with production dental needs follows the description one's from key processes ? of the process of production. Within the frame of closely related supply process are suggested changes that would led to efficient usage time and thereby to optimalization of whole process. Finish have to do with review of knowledge and contribution of work for company.
Klíčová slova
řízení jakosti, měření podnikových procesů, procesní řízení, neustálé zlepšování, lean company
Klíčová slova v angličtině
quality management, enterprise process measuring, process management, continual improvement, lean company
Rozsah průvodní práce
68
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je na základě koncepcí managementu jakosti vymezit podnikové procesy a měření jejich výkonnosti. Po seznámení s podnikem zabývajícím se výrobou dentálních potřeb následuje popis jednoho z klíčových procesů ? procesu výroby. V rámci úzce souvisejícího procesu zásobování jsou navrženy změny, které by vedly k efektivnímu využití času a tím k optimalizaci celého procesu. Závěr se týká zhodnocení poznatků a přínosu práce pro podnik.
Anotace v angličtině
Theme of the diploma work is on the basis of conception quality management define enterprise processes and assessment their efficiency. After identification with the company occupy oneself with production dental needs follows the description one's from key processes ? of the process of production. Within the frame of closely related supply process are suggested changes that would led to efficient usage time and thereby to optimalization of whole process. Finish have to do with review of knowledge and contribution of work for company.
Klíčová slova
řízení jakosti, měření podnikových procesů, procesní řízení, neustálé zlepšování, lean company
Klíčová slova v angličtině
quality management, enterprise process measuring, process management, continual improvement, lean company
Zásady pro vypracování
1) Úvod
2) Teoretická východiska a základní pojmy
3) Charakteristika firmy
4) Deskripce podnikových procesů
5) Měření výkonnosti
6) Zhodnocení, návrhy
7) Závěr
Zásady pro vypracování
1) Úvod
2) Teoretická východiska a základní pojmy
3) Charakteristika firmy
4) Deskripce podnikových procesů
5) Měření výkonnosti
6) Zhodnocení, návrhy
7) Závěr
Seznam doporučené literatury
WOMACK, J. P., JONES, D. T. Lean Thinking. New York: Free Press, 2003.
ISBN: 0-7432-4927-5
NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha: Management Press, 2001. ISBN: 80-7261-054-6.
NENADÁL, J. Moderní management jakosti. Praha: Management Press, 2008.
ISBN: 978-80-7261-186-7.
PLURA, J. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. Praha: Computer Press, 2001.
ISBN: 80-7226-543-1.
PETŘÍK, T. Procesní a hodnotové řízení firem a organizací. Praha: Linde, 2007.
ISBN: 978-80-7201-648-8
VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada, 2007.
ISBN: 978-80-247-1782-1.
VACULÍK, J. Systém řízení jakosti. Brno: Masarykova univerzita, 1999.
ISBN: 80-210-2101-2.
FREHR, H-U. Total Quality Management. Brno: UNIS, 1995. ISBN: 3-446-17135-5.
LIKER, J. K. The Toyota Way. New York: McGraw-Hill, 2004. ISBN: 0-07-139231-9.
Seznam doporučené literatury
WOMACK, J. P., JONES, D. T. Lean Thinking. New York: Free Press, 2003.
ISBN: 0-7432-4927-5
NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha: Management Press, 2001. ISBN: 80-7261-054-6.
NENADÁL, J. Moderní management jakosti. Praha: Management Press, 2008.
ISBN: 978-80-7261-186-7.
PLURA, J. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. Praha: Computer Press, 2001.
ISBN: 80-7226-543-1.
PETŘÍK, T. Procesní a hodnotové řízení firem a organizací. Praha: Linde, 2007.
ISBN: 978-80-7201-648-8
VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada, 2007.
ISBN: 978-80-247-1782-1.
VACULÍK, J. Systém řízení jakosti. Brno: Masarykova univerzita, 1999.
ISBN: 80-210-2101-2.
FREHR, H-U. Total Quality Management. Brno: UNIS, 1995. ISBN: 3-446-17135-5.
LIKER, J. K. The Toyota Way. New York: McGraw-Hill, 2004. ISBN: 0-07-139231-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student odpovídal na tyto otázky:
1) Jaké výsledky lze očekávat po realizaci všech procesů navrženým postupem?
2) Jak jsou vytvářeny týmy pro projekty přípravy a realizaci změn?
3) Které procesy maji nejvyšší vliv na výslednou kvalitu finálního produktu a proč?