Práce se zabývá firemní komunikací. Dále se věnuje také konfliktům, ke kterým může na pracovišti dojít, jejich dopadům na organizaci i na jednotlivce a možnostem jejich řešení. V praktické části se potom snaží ukázat rozdíly v jednotlivých bodech mezi malou a velkou firmou.
Anotace v angličtině
The work deals with company communication. It also atends with conflicts, which can happen in the workplace, their impacts on organization, individuals and possibilities of their solution. In practical part it shows differences between small and large company in single points.
Klíčová slova
komunikace, firemní komunikace, komunikační formy, pracovní konflikty, řešení konfliktů
Klíčová slova v angličtině
communication, company communication, communication forms, working conflicts, conflicts solution
Rozsah průvodní práce
51 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá firemní komunikací. Dále se věnuje také konfliktům, ke kterým může na pracovišti dojít, jejich dopadům na organizaci i na jednotlivce a možnostem jejich řešení. V praktické části se potom snaží ukázat rozdíly v jednotlivých bodech mezi malou a velkou firmou.
Anotace v angličtině
The work deals with company communication. It also atends with conflicts, which can happen in the workplace, their impacts on organization, individuals and possibilities of their solution. In practical part it shows differences between small and large company in single points.
Klíčová slova
komunikace, firemní komunikace, komunikační formy, pracovní konflikty, řešení konfliktů
Klíčová slova v angličtině
communication, company communication, communication forms, working conflicts, conflicts solution
Zásady pro vypracování
- Komunikace, konflikty, organizace
- Komunikační styly, druhy a řešení konfliktů v organizacích
- Dotazníkové šetření v organizaci/cích (jak si sdělují informace, jaké vznikají
šumy, konflikty jaké řeší a jak řeší)
Zásady pro vypracování
- Komunikace, konflikty, organizace
- Komunikační styly, druhy a řešení konfliktů v organizacích
- Dotazníkové šetření v organizaci/cích (jak si sdělují informace, jaké vznikají
šumy, konflikty jaké řeší a jak řeší)
Seznam doporučené literatury
KELLER,J. Sociologie byrokracie a organizace. Praha: SLON, 1996
KOŠTURIAK, J., GREGOR M. Podnik v roce 2001. Praha: Grada, 1993,
TYSON S., JACKSON T. Organizační chování. Praha: Grada, 1997
BROOKS, I. Firemní kultura. Brno: Computer Press, 2003
BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, J. Psychologie a sociologie v řízení firmy. Praha:
Prospektrum, 1994
ADAIR, J. Jak efektivně vést druhé. Praha: Management Press, 1993
ARMSTRONG, M. Personální management. Praha: Grada, 1999
BLAŽEK, L. Úvod do teorie řízení podniku. Brno: Vydavatelství MU, 2001
Seznam doporučené literatury
KELLER,J. Sociologie byrokracie a organizace. Praha: SLON, 1996
KOŠTURIAK, J., GREGOR M. Podnik v roce 2001. Praha: Grada, 1993,
TYSON S., JACKSON T. Organizační chování. Praha: Grada, 1997
BROOKS, I. Firemní kultura. Brno: Computer Press, 2003
BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, J. Psychologie a sociologie v řízení firmy. Praha:
Prospektrum, 1994
ADAIR, J. Jak efektivně vést druhé. Praha: Management Press, 1993
ARMSTRONG, M. Personální management. Praha: Grada, 1999
BLAŽEK, L. Úvod do teorie řízení podniku. Brno: Vydavatelství MU, 2001
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student odpovídal na následující otázky:
1) Na jaké rizikové oblasti jste během dotazníkového šetření narazil a jak jste s těmito riziky pracoval?
2) Jaké zásadní rozdíly vidíte při komunikaci a při řešení konfliktů v malé a velké firmě?