Základním tématem této bakalářské práce je výběr a instalace vhodného elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod vyučovaný na Univerzitě Pardubice. V této souvislosti je v úvodu popsána obecně podstata elektronického obchodu.
Dále se práce zaměřuje na výběr konkrétního elektronického obchodu na základě zvolených kritérií, včetně kompletního popisu instalace a uvedení do provozu, s čímž souvisí i naplnění vzorovými daty. Následně je podrobně rozebrán popis práce s elektronickým obchodem a to jak z jeho uživatelské, tak i administrátorské části.
V další kapitole je popsáno přizpůsobení obchodu aktuálním podmínkám a úprava designu uživatelského rozhraní elektronického obchodu. Na závěr je v práci popsána tvorba vlastního doplňku elektronického obchodu.
Anotace v angličtině
The basic theme of this Bachelor´s thesis is a selection and installation of an acceptable electronic shop for the subject named Electronic shop which is taught at the University of Pardubice. In this connection there is a basic description of principle of the electronic shop in the introduction.
Then the thesis is focused on a selection of the e-shop based on selected criteria, followed by the complete description of installation and starting up. This procedure is connected with data fulfilment. Consequently there is a description of maintaining of the electronic shop from both of its front-end and back-end sides in detail.
Consequently there is report of modifications of the e-shop by actual conditions and the adaptation of design of the user interface. In the end of this work there is a creation of own supplement for the e-shop described.
electronic shop, e-commerce, business-to-customer, e-shop, maintaining of an electronic shop, installation of an electronic shop
Rozsah průvodní práce
66 s. (90367 zn.), 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Základním tématem této bakalářské práce je výběr a instalace vhodného elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod vyučovaný na Univerzitě Pardubice. V této souvislosti je v úvodu popsána obecně podstata elektronického obchodu.
Dále se práce zaměřuje na výběr konkrétního elektronického obchodu na základě zvolených kritérií, včetně kompletního popisu instalace a uvedení do provozu, s čímž souvisí i naplnění vzorovými daty. Následně je podrobně rozebrán popis práce s elektronickým obchodem a to jak z jeho uživatelské, tak i administrátorské části.
V další kapitole je popsáno přizpůsobení obchodu aktuálním podmínkám a úprava designu uživatelského rozhraní elektronického obchodu. Na závěr je v práci popsána tvorba vlastního doplňku elektronického obchodu.
Anotace v angličtině
The basic theme of this Bachelor´s thesis is a selection and installation of an acceptable electronic shop for the subject named Electronic shop which is taught at the University of Pardubice. In this connection there is a basic description of principle of the electronic shop in the introduction.
Then the thesis is focused on a selection of the e-shop based on selected criteria, followed by the complete description of installation and starting up. This procedure is connected with data fulfilment. Consequently there is a description of maintaining of the electronic shop from both of its front-end and back-end sides in detail.
Consequently there is report of modifications of the e-shop by actual conditions and the adaptation of design of the user interface. In the end of this work there is a creation of own supplement for the e-shop described.
electronic shop, e-commerce, business-to-customer, e-shop, maintaining of an electronic shop, installation of an electronic shop
Zásady pro vypracování
1) Základní pojmy.
2) Výběr konkrétního elektronického obchodu na základě stanovených kritérií.
3) Uvedení elektronického obchodu do provozu.
4) Úprava elektronického obchodu dle potřeb daného předmětu.
Zásady pro vypracování
1) Základní pojmy.
2) Výběr konkrétního elektronického obchodu na základě stanovených kritérií.
3) Uvedení elektronického obchodu do provozu.
4) Úprava elektronického obchodu dle potřeb daného předmětu.
Seznam doporučené literatury
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce : internetový a mobil marketing. [s.l.] : [s.n.], 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na internetu. [s.l.] : [s.n.], 2000. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
KOSIUR, David. Elektronická komerce. [s.l.] : [s.n.], 1998. 267 s. ISBN 80-7226-097-9.
TIMMERS, Paul. Electronic commerce : Strategies and Models for Business-to-Business Trading. [s.l.] : [s.n.], 1999. 268 s. ISBN 0-471-72029-1.
Seznam doporučené literatury
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce : internetový a mobil marketing. [s.l.] : [s.n.], 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na internetu. [s.l.] : [s.n.], 2000. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
KOSIUR, David. Elektronická komerce. [s.l.] : [s.n.], 1998. 267 s. ISBN 80-7226-097-9.
TIMMERS, Paul. Electronic commerce : Strategies and Models for Business-to-Business Trading. [s.l.] : [s.n.], 1999. 268 s. ISBN 0-471-72029-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svou práci, především výběr a intalaci elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod Otázky se soustředily na funkcionalitu elektronického obchodu a zároveň na negativa navrhovaného řešení.