Bakalářská práce je cíleně věnována procesním modelům v notaci BPMN a diagramu EPC. Postihuje oblast takových procesů, které jsou brány na stejné úrovni abstrakce. Přitom je kladen důraz na dostatečně výstižný popis jednotlivých situací. Výsledkem je tak práce, která na základě grafických modelů tvoří podklad vhodný pro další výuku.
Anotace v angličtině
Bachelor work is devoted to procedural models in notation BPMN and diagram EPC. This work concerns about field of such processes, which are taken on the same level of abstraction. The accent is put on sufficiently apposite description of individual situations. The result is work that on principle of graphic models creates the basis acceptable for another education.
Klíčová slova
procesní modelování, modelování, BPMN, události, EPC, aktivity
Klíčová slova v angličtině
process modeling, modeling, BPMN, events, EPC, activities
Rozsah průvodní práce
46s.(59000 zn.),2s.obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je cíleně věnována procesním modelům v notaci BPMN a diagramu EPC. Postihuje oblast takových procesů, které jsou brány na stejné úrovni abstrakce. Přitom je kladen důraz na dostatečně výstižný popis jednotlivých situací. Výsledkem je tak práce, která na základě grafických modelů tvoří podklad vhodný pro další výuku.
Anotace v angličtině
Bachelor work is devoted to procedural models in notation BPMN and diagram EPC. This work concerns about field of such processes, which are taken on the same level of abstraction. The accent is put on sufficiently apposite description of individual situations. The result is work that on principle of graphic models creates the basis acceptable for another education.
Klíčová slova
procesní modelování, modelování, BPMN, události, EPC, aktivity
Klíčová slova v angličtině
process modeling, modeling, BPMN, events, EPC, activities
Zásady pro vypracování
Procesní modelování - charakteristika zadaných modelů a diagramů (EPC a diagram v notaci BPMN).
Návrh příkladu a jeho modelování zadanými diagramy s doprovodným komentářem vysvětlujícím tvorbu jednotlivých modelů - zpracování ukázkové situace (odpovídající danému korespondenčnímu úkolu z KISVS).
Porovnání obou diagramů.
Zásady pro vypracování
Procesní modelování - charakteristika zadaných modelů a diagramů (EPC a diagram v notaci BPMN).
Návrh příkladu a jeho modelování zadanými diagramy s doprovodným komentářem vysvětlujícím tvorbu jednotlivých modelů - zpracování ukázkové situace (odpovídající danému korespondenčnímu úkolu z KISVS).
Porovnání obou diagramů.
Seznam doporučené literatury
MERUNKA, Vojtěch. Datové modelování. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, 2006. 177 s. ISBN 80-86851-54-0.
NOVOTNÝ , Ota, POUR, Jan, SLÝNSKÝ, David. Business intelligence : jak využít bohatství ve vašich datech. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 254 s. ISBN 80-247-1094-3.
ŘEPA, Václav. Podnikové procesy : Procesní řízení a modelování. 2. aktualiz. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 288 s. ISBN 978-80-247-2252-8.
ŠMÍDA, Filip. Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007, 2007. 300 s. ISBN 978-80-247-1679-4.
Seznam doporučené literatury
MERUNKA, Vojtěch. Datové modelování. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, 2006. 177 s. ISBN 80-86851-54-0.
NOVOTNÝ , Ota, POUR, Jan, SLÝNSKÝ, David. Business intelligence : jak využít bohatství ve vašich datech. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 254 s. ISBN 80-247-1094-3.
ŘEPA, Václav. Podnikové procesy : Procesní řízení a modelování. 2. aktualiz. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 288 s. ISBN 978-80-247-2252-8.
ŠMÍDA, Filip. Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007, 2007. 300 s. ISBN 978-80-247-1679-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jiří Křupka, Ph.D. :
Velmi často používáte přívlastek "logický". V čem je vaše tabulka logická?
doc. Ing. Jitka Komárková, Ph.D. :
Ing. Renáta Máchová, Ph.D. :
O jaká kritéria byste ještě mohl rozšířit tabulku?
Student reagoval a položené otázky zodpověděl.