Tato práce se zabývá popisem alternativních způsobů vývoje grafických aplikací
a her. Detailně popíši tvorbu v nástroji, který k takové tvorbě slouží a porovnám
výkon ukázkové aplikace s výkonem obdobné aplikace vytvořené pomocí
standartních prostředků. Zabývat se budu také porovnáním ostatních aspektů tvorby
standartními a nestandartními prostředky.
Anotace v angličtině
This work deals with characteristic of alternative ways of developing graphic
applications and games. I will describe the way how does an alternative-developing
tool work and I will compare performance of sample application with application,
which was created in a standard way of developing. I will also comapre other aspects
of developing both in standard and non-standard ways.
Klíčová slova
Grafické aplikace, hry, test výkonu, alternativní způsoby programování
Klíčová slova v angličtině
Graphic applications, games, performance test, alternative ways of developing
Rozsah průvodní práce
39
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá popisem alternativních způsobů vývoje grafických aplikací
a her. Detailně popíši tvorbu v nástroji, který k takové tvorbě slouží a porovnám
výkon ukázkové aplikace s výkonem obdobné aplikace vytvořené pomocí
standartních prostředků. Zabývat se budu také porovnáním ostatních aspektů tvorby
standartními a nestandartními prostředky.
Anotace v angličtině
This work deals with characteristic of alternative ways of developing graphic
applications and games. I will describe the way how does an alternative-developing
tool work and I will compare performance of sample application with application,
which was created in a standard way of developing. I will also comapre other aspects
of developing both in standard and non-standard ways.
Klíčová slova
Grafické aplikace, hry, test výkonu, alternativní způsoby programování
Klíčová slova v angličtině
Graphic applications, games, performance test, alternative ways of developing
Zásady pro vypracování
Práce se bude zabývat možnostmi alternativní tvorby grafických aplikací.
V teoretické části se budu zabývat popisem a srovnáním prostředků pro vytváření grafických aplikací a porovnáním práce v jednotlivých softwarech. Na vybraném software detailně popíši práci a principy fungování produktu.
V praktické části ve vybraném software vytvořím grafickou aplikaci a porovnám její funkčnost s dostupnými programy.
Zásady pro vypracování
Práce se bude zabývat možnostmi alternativní tvorby grafických aplikací.
V teoretické části se budu zabývat popisem a srovnáním prostředků pro vytváření grafických aplikací a porovnáním práce v jednotlivých softwarech. Na vybraném software detailně popíši práci a principy fungování produktu.
V praktické části ve vybraném software vytvořím grafickou aplikaci a porovnám její funkčnost s dostupnými programy.
Seznam doporučené literatury
*Moderní počítačová grafika, 80-251-0454-0, Jiří Žára a kol,
*Jazyky C a C++, 80-247-1494-9, Miroslav Virius
Seznam doporučené literatury
*Moderní počítačová grafika, 80-251-0454-0, Jiří Žára a kol,
*Jazyky C a C++, 80-247-1494-9, Miroslav Virius
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Stanovené cíle práce byly splněny.
Teoretická část práce je použitelná jako návod na tvorbu v jazyce Petr. Autor popisuje vizuální programovací nástroj Petr. Jedná se o velice pěkný popis této aplikace.
V praktické části autor srovnává aplikace vytvořené v jazyce Petr s aplikacemi vytvořenými s C++ a SDK. Hodilo by se srovnání s jinými možnostmi tvorby grafických aplikací.
Zkoušený zodpověděl otázky vedoucího a členů zkušební komise.
Bakalářská práce byla navržena na cenu děkana.