Práce se ve své části věnuje možnostem a využití e-learningu zaměřeným na blended learning. V druhé části se práce věnuje vytvoření webové aplikace a studijních materiálů pro základy algoritmizace.
Anotace v angličtině
Work in their part of the opportunities and the use of dedicated e-learning focused on blended learning. In the second part of the work is devoted to the creation of Web application and study materials for the foundations algorithmization.
Práce se ve své části věnuje možnostem a využití e-learningu zaměřeným na blended learning. V druhé části se práce věnuje vytvoření webové aplikace a studijních materiálů pro základy algoritmizace.
Anotace v angličtině
Work in their part of the opportunities and the use of dedicated e-learning focused on blended learning. In the second part of the work is devoted to the creation of Web application and study materials for the foundations algorithmization.
V úvodní části práce je nutné provést seznámení s pojmem blended e-learning
§ Stanovení obsahu e-learningového kurzu, Zhotovení hrubého konceptu podoby studijního materiálu, navržení grafického ztvárnění studijních materiálů
Hlavní úkol spočívá ve výběru témat jednotlivých kapitol (modulů) a vytvoření studijního materiálu, ve kterém je vysvětlena učební látka k příslušnému tématu. Doplněním studijních materiálů jsou kontrolní otázky ve formě testu, které ověřují, zda si student osvojil probíranou látku, a praktické úkoly, ve kterých student uplatňuje poznatky získané ze studijních materiálů. Ke každému úkolu jsou k dispozici pokyny pro vypracování, potřebná data či odkazy na ně a vzorové řešení.
Zásady pro vypracování
V úvodní části práce je nutné provést seznámení s pojmem blended e-learning
§ Stanovení obsahu e-learningového kurzu, Zhotovení hrubého konceptu podoby studijního materiálu, navržení grafického ztvárnění studijních materiálů
Hlavní úkol spočívá ve výběru témat jednotlivých kapitol (modulů) a vytvoření studijního materiálu, ve kterém je vysvětlena učební látka k příslušnému tématu. Doplněním studijních materiálů jsou kontrolní otázky ve formě testu, které ověřují, zda si student osvojil probíranou látku, a praktické úkoly, ve kterých student uplatňuje poznatky získané ze studijních materiálů. Ke každému úkolu jsou k dispozici pokyny pro vypracování, potřebná data či odkazy na ně a vzorové řešení.
Seznam doporučené literatury
1. Www.moodle.cz [online]. 2005 [cit. 2008-09-03]. Dostupný z WWW: .
2. ŠVEJDAR , Vítězslav. Logika neúplnost, složitost a nutnost. [s.l.] : Academia, 2002. 464 s
Seznam doporučené literatury
1. Www.moodle.cz [online]. 2005 [cit. 2008-09-03]. Dostupný z WWW: .
2. ŠVEJDAR , Vítězslav. Logika neúplnost, složitost a nutnost. [s.l.] : Academia, 2002. 464 s
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vydařená bakalářská práce i její prezentace byla hodnocena klasifikací výborně. Odpovědi na otázky ze státnicových předmětů odpovídají celkovému hodnocení výborně mínus.