Tato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem interneto?vých nástrojů, které se dají využít komerčně, a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace.
Anotace v angličtině
This paper is engaging with illumination of meaning web presentation in compa-ny. The main task of this paper is proposal and implementation web presentation within Public Relations activities. The paper is concerning themes like Internet marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Furthermore is engaging with description Internet tools, technologies and metodology of creation successful firm web presentation.
Internet, web sites, company communication, web presentation, e-commerce, business on the Internet.
Rozsah průvodní práce
76 s. (83 398 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem interneto?vých nástrojů, které se dají využít komerčně, a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace.
Anotace v angličtině
This paper is engaging with illumination of meaning web presentation in compa-ny. The main task of this paper is proposal and implementation web presentation within Public Relations activities. The paper is concerning themes like Internet marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Furthermore is engaging with description Internet tools, technologies and metodology of creation successful firm web presentation.
Internet, web sites, company communication, web presentation, e-commerce, business on the Internet.
Zásady pro vypracování
Teoretická část práce bude obsahovat objasnění významu webové prezentace v komunikaci firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Praktická část bude založena na návrhu a implementaci webové prezentace, včetně popisu použitých technologií.
Zásady pro vypracování
Teoretická část práce bude obsahovat objasnění významu webové prezentace v komunikaci firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Praktická část bude založena na návrhu a implementaci webové prezentace, včetně popisu použitých technologií.
Seznam doporučené literatury
Holčík T. a kol. 1001 tipů a triků pro WWW stránky.
Hlavenka a kol. Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site.
Smička R. Optimalizace pro vyhledávače - SEO
Nondek, L. Řenčová, L. Komerční využití Internetu
Philips, D. Online Public Relations
Seznam doporučené literatury
Holčík T. a kol. 1001 tipů a triků pro WWW stránky.
Hlavenka a kol. Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site.
Smička R. Optimalizace pro vyhledávače - SEO
Nondek, L. Řenčová, L. Komerční využití Internetu
Philips, D. Online Public Relations
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Bakalářská práce byla zpracována na dobré úrovni. Student nezvládl problematiku ze státnicových předmětů - Operační systémy a Programovací techniky, které musí zopakovat.
Dne 9. 9. 2009 student opakoval SZZ z předmětů Operační systémy a počítačové sítě a Programovací techniky. Celkové hodnocení SZZ - velmi dobře minus.