|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
FES / EMRR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
FES
/
EMRR
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Methodology of Regional Research
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
3 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
FES/AMRR
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
-
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
prof. Diana Šaparniene, Ph.D. ,
-
Přednášející:
Assoc. prof. Jurgita Joniškiene, Ph.D. (50%),
prof. Diana Šaparniene, Ph.D. (50%),
-
Vede seminář:
Assoc. prof. Jurgita Joniškiene, Ph.D. (100%),
prof. Diana Šaparniene, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
GABER, J., GABER, S. (2007). Qualitative Analysis for Planning and Policy: Beyond the Numbers. Washington: American Planning Association..
-
Základní:
CRESWELL J. W. (2014). Research Design. International Student Edition. Qualitative, Quantitative and Mixed Methods Approaches. London: Sage Publications..
-
Základní:
LEAVY, P. (2017). Research Design: Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-Based, and Community-Based Participatory Research Approaches. New York: Guilford Press..
-
Základní:
CARLEY, S. G. (2014). Research Methodology. Massachusetts: SGC..
-
Základní:
BRYMAN, A. (2012). Social Research Methods. Oxford: Oxford University Press.
-
Základní:
NEUMAN, W. L. (2011). Social research methods: qualitative and quantitative approaches. Cambridge: Pearson Publ..
-
Doporučená:
YIN, R., K. (2009). Case study research: design and methods. London: Sage Publications..
-
Doporučená:
TEDDLIE, C. (2009). Foundations of mixed methods research: integrating quantitative and qualitative approaches in the social and behavioral sciences. London: Sage Publications..
-
Doporučená:
GLESNE, C. (2006). Making words fly: Developing understanding through interviewing. In Becoming qualitative researchers. Boston: Pearson, Allyn and Bacon..
-
Doporučená:
POLITT, CH. (2011). Public Management Reform: a comparative analysis: new public management, governance and the neo-Weberian state. Oxford: Oxford University Press..
-
Doporučená:
BORDENS, K., BEUCE, B. A. (2013). Research Design and Methods: A Process Approach. New York: McGraw-Hill.
-
Doporučená:
STOECKER, R. (2005). Research methods for community change: a project-based approach. London: Sage Publications..
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|