Cíle předmětu (anotace):
|
Cíle předmětu (anotace):
Student rozumí standardnímu projevu v cílovém jazyce, dokáže se bez přípravy zapojit do interakce a zdůvodnit své názory. Orientuje se v profesně zaměřených situacích. Cílová úroveň B2.
|
Požadavky na studenta
|
Písemný test s důrazem na osvojení odborné terminologie. Student plní seminární práce dle požadavků vyučujícího. V rámci závěrečného testování bude ověřována míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta prostřednictvím využití standardizovaných testovacích materiálů.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Data centres and security.
Banking security.
Managed services.
Service level agreements.
Negotiation in SLA.
Television.
Media startups.
Website usability.
Healthcare.
Surveilance.
Technology adoption in society.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikační kompetence na úrovni CEFR B1+. |
Získané způsobilosti |
Po úspěšném ukončení kurzu absolvent používá jazyk nezávisle a efektivně ve složitějších, profesně zaměřených situacích a samostatně pracuje s odbornou literaturou. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Analýza výkonu studenta
|