|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BJAC2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BJAC2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Jazyková cvičení II - CEFR B2+
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
75 / 80
|
0 / 0
|
1 / 1
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/JAC2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KAA/BAKPS, KAA/BBRPO, KAA/BJAC3, KAA/BJAC3, KAA/BKORA, KAA/BOJA1, KAA/BPRAX, KAA/BPR2A, KAA/BRLIT
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem studijního předmětu je v návaznosti na Jazyková cvičení I dále rozvíjet komunikativní kompetenci studentů v anglickém jazyce, a to ve všech jejich oblastech - lingvistické, pragmatické i strategické. Studenti rozvíjejí své dovednosti efektivně používat anglický jazyk v jeho mluvené i psané podobě adekvátně sociálnímu kontextu. Obsahem je rozvoj produktivních a receptivních dovedností na základě osvojení relevantních jazykových prostředků.
|
Požadavky na studenta
|
Povinná docházka
Samostatná příprava na semináře a aktivní účast
Vypracování úkolů dle požadavků obou vyučujících
Závěrečná zkouška skládající se z:
- písemného testu zaměřeného na probraná témata
- ústní části ověřující řečové dovednosti na úrovni B2+
|
Obsah
|
Lekce 7 - 12 v Objective CAE 4th edition:
7 Work and business; essays
8 Inventions; phatic phrases
9 Modern cities; reports
10 Further study; word formation
11 Fashion; comparing and connecting phrases
12 Decisions; letters and e-mails
Doplňkové studijní materiály poskytnuté vyučujícími.
Gramatická a lexikální témata:
modals and semimodals, reason and result, negative prefixes, future forms, participle clauses, word formation, reported speech, infinitives and -ing forms, phrasal verbs, topical idioms and collocations
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. DestinationC1&C2 Grammar & Vocabulary. Macmillan Education, 2007. ISBN 9780230035409.
-
Základní:
O'Dell, Felicity; Broadhead, Annie. Objective CAE Updated Ed. Student's Book. null. Cambridge, 2008. ISBN 9780521700566.
-
Základní:
O'Dell, Felicity; Broadhead, Annie. Objective CAE Updated Ed. Workbook (with answers). null. Cambridge, 2008. ISBN 9780521700603.
-
Základní:
Swan, Michael. Practical English Usage (3rd Edition) - International Student's Edition. null. Oxford, 2005. ISBN 9780194420969.
-
Doporučená:
HEWINGS, M. Advanced Grammar in Use. Oxford University Press, 2005.
-
Doporučená:
VINCE, M. Advanced Language Practice: With Key. Macmillan ELT, 2004.
-
Doporučená:
Turnbull, J. Oxford Advanced Learner's Dictionary New 8th Edition + CD-ROM. null. Oxford University Press, 2005. ISBN 9780194799041.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Domácí příprava na výuku
|
72
|
Příprava na souhrnný test
|
10
|
Příprava na zkoušku
|
10
|
Celkem
|
144
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Studenti si rozvinou lingvistické, sociolingvistické a pragmatické kompetence. Osvojí si gramatickou a lexikální přesnost vyjadřování a plynulost projevu v závislosti na stylistické příslušnosti. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Písemná zkouška
|
|
|
|