|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BVKPD
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BVKPD
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Vybrané kapitoly z pedagogiky a didak.
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Vybrané kapitoly z pedagogiky a didaktiky
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
16 / 20
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/VKPD
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět BVKPD je závěrečným a systematizujícím předmětem profesního modulu. Cílem předmětu je poskytnout studentům prostor pro analýzu získaných vědomostí, dovedností a jejich reflexi. Prostřednictvím diskusí na vybraná témata a jejich provázáním s tématy aktuálními dochází k rozšíření teoretické základny profesní kompetence studentů a podpoře jejich profesního rozvoje. Předmět je určen pro studenty v závěrečném semestru studia.
|
Požadavky na studenta
|
Student prokáže znalost odborné terminologie, porozumění vybraným tématům a schopnost diskutovat na odborné úrovni s oporou v odborných zdrojích. V diskusi je schopen prokázat profesní vidění v komplexní šíři a a jednotlivé oblasti daného tématu analyzovat, propojovat a hodnotit.
1. aktivní účast na seminářích
2. vypracování všech dílčích úkolů zadaných v průběhu semestru
3. analýza a hodnocení konkrétní učební aktivity z pohledu cílů, rozvoje komunikační kompetence a rozvoje jazykových prostředků a řečových dovedností
3. kolokvia: prezentace zadaného tématu (individuální nebo ve skupině) s následnou diskusí
4. předložení reprezentativního portfolia, tj. souboru vybraných materiálů, dokumentů a artefaktů, jehož cílem je představit "profesní já" studenta. Součástí je i seznam prostudované literatury (podle normy Chicago Manual of Style).
|
Obsah
|
1. Cíle výchovy a vzdělávání
2. Obsah a prostředky vzdělávacího procesu
3. Vyučování a jeho řízení
4. Žák
5. Učitel
Podpůrná literatura k tomuto předmětu je totožná se základními a doporučenými tituly ve všech pedagogicko-didaktických předmětech v průběhu celého bakalářského studia.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
36
|
Kontaktní výuka
|
12
|
Samostatná kritická četba
|
15
|
Příprava na zápočet
|
5
|
Projekt individuální
|
10
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Pro zapsání tohoto předmětu se předpokládá splnění všech předmětů profesního modulu. |
Získané způsobilosti |
Studenti budou schopni zobecnit poznatky z vybraných okruhů obecné a oborové didaktiky získané v předchozích studijních předmětech profesního modulu a vztáhnout je k vybraným aktuálním tématům. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|