|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BVOBD
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BVOBD
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Vybrané kapitoly z obecné didaktiky
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
22 / 30
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/OBD2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAA/BPRX1
a KAA/BUOD
a KAA/BUDCJ
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KAA/BHCVZ, KAA/BSPK
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je na základě kompetencí získaných v integrovaném bloku předmětů dále rozvíjet znalost soustavy základních didaktických poznatků a dovednost orientace ve složité problematice obsahu, procesu a řízení vyučování a učení žáků.
|
Požadavky na studenta
|
Ústní pohovor na základě předložených materiálů integrovaného bloku předmětů Vybrané kapitoly z obecné didaktiky, Úvod do didaktiky anglického jazyka a Pedagogická praxe a její reflexe 2 v portfoliu (příprava na zadané mikrovýstupy a evaluační formuláře; observační listy; kritické anotace odborné literatury; seznam literatury)
|
Obsah
|
Organizace a efektivní řízení vyučování. Základní dovednosti učitele.
Plánování. Aktivizace žáků.
Rozvoj autonomního učení. Autonomní žák. Individualizace a diferenciace. Motivace ve výuce aj. Problematika autority učitele. Problematika disciplíny ve školní třídě. Klima školy. Klima třídy. Prevence maladaptivních technik vyrovnávání se se stresem.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Cangelosi, J. Classroom management strategies. Wiley, 2008.
-
Základní:
Kyriacou, Ch. Essential Teaching Skills. Nelson Thornes, 2007.
-
Doporučená:
Grecmanová, H. a Urbanovská, E. Aktivizační metody ve výuce. Hanex, 2007.
-
Doporučená:
Lukášová, H. Kvalita života dětí a didaktika.. Portál, 2010.
-
Doporučená:
Robert Čapek. Moderní didaktika. Grada, 2017.
-
Doporučená:
Dorney, Z. Motivational Strategies in the Language Classroom. CUP, 2001.
-
Doporučená:
Brown, D.H. Principles of language learning and teaching.. Pearson, 2007.
-
Doporučená:
Kalhous, Z. a Obbst, O. Školní didaktika.. Portál, 2002.
-
Doporučená:
Petty, G. Teaching Today. OUP, 2014.
-
Doporučená:
Tomlinson, C. The differentiated classroom.. ASCD, 2014.
-
Doporučená:
Scrivener, J. The Essential Guide to English Language Teaching.. Macmillan, 2011.
-
Doporučená:
Hattie, J. Visible learning for teachers. Routledge, 2012.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|