|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / MET
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
MET
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Employability Training
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
11 / 19
|
1 / 1
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je přiblížit studentům prostředí skutečné praktické obchodní angličtiny a provést nácvik obchodních a komunikačních dovedností, které uplatní v praxi.
|
Požadavky na studenta
|
1. Docházka - maximálně 3 zameškané hodiny a aktivní účast ve třídě.
2. Včasné splnění všech týdenních úkolů na Moodle.
3. Prezentace - každý student si připraví prezentaci, která bude trvat přibližně 15 minut. Témata budou zadána a dohodnuta. Od studentů se očekává, že si téma vyhledají a prezentaci přednesou bez čtení.
4. Slovníček - studenti budou používat sdílený slovníček na Moodle k zaznamenávání nové slovní zásoby související s tématy a prezentací. Každý student bude zodpovědný za slovní zásobu související s jeho prezentací a souvisejícím tématem.
5. Test - pro úspěšné ukončení kurzu a získání zápočtu musí studenti absolvovat závěrečný test. Test prověří slovní zásobu a znalosti získané v hodinách z jednotlivých probíraných témat. (pro úspěšné složení testu je třeba 70 %)
|
Obsah
|
12 základních témat:
Pitching your ideas - přesvědčivá řeč, efektivní komunikace nápadů, projetků a myšlenek
Reformulating and clarifying - řešení problémů komunikačních zádrhelů, nedorozumění, misinterpretací atd.
Effective meetings - strategie používané k dosažení efektivních a produktivních schůzek a jednání
Challenging facts politely - vhodné způsoby zpochybnění faktů a řešení podobných obtížných situací při jednání
Exploring options - techniky a proces vyjednávání
Finding solutions - techniky brainstormingu a diskuse
Reporting and planning - efektivní hlášení a plánování, řešení změn a zpochybnění rozhodnutí
Presenting research data - význam a dopad dat získaných průzkumem
Building relationship on trust - strategie používané pro budování zdravého profesionálního vztahu s obchodním partnerem nebo klientem
Busness networking - techniky použíané pro získávání kontaktů v obchodním styku
Mediating conflict - mediace obtížných situací a konfliktů mezi kolegy atd.
Handling a performance review - jak zvládat hodnocení výkonnosti v zaměstnání a zpětnou vazbu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Paul Emmerson. Business English Handbook. 2007. ISBN 978-1-4050-8605-9.
-
Doporučená:
Iwonna Dubicka, Marjorie Rosenberg, Margaret O'Keeffe, Bob Dignen, Mike Hogan. Business Partner. 2020. ISBN 978-1-292-24862-2.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
magisterský program studia |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Analýza výkonu studenta
- Prezentace
|
|
|
|