|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KBBV / C277
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KBBV
/
C277
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář bakalářské práce
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
12 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem bakalářské práce je aplikace získaných teoretických znalosti při řešení konkrétního odborného zadání, jak teoretického tak i praktického. Vypracování zprávy o postupu řešení v písemné formě dle konkrétního zadání. Student samostatně vyhledává teoretické podklady pro řešení úkolu, plánuje a realizuje vlastní měření, výsledky samostatně vyhodnocuje a diskutuje se školitelem jejich význam.
Student vede pracovní deník, získává, zpracovává a hodnotí teoretická i experimentální data, posuzuje a diskutuje jejich význam a vypracovává odbornou zprávu - bakalářskou práci.
|
Požadavky na studenta
|
Samostatná práce, znalost anglického jazyka, odborné znalosti.
|
Obsah
|
Student se seznámí se zadáním bakalářské práce a dále postupuje podle obecných pokynů:
1) podrobně prostudovat literární zdroje o zadané problematice, zaměří se hlavně na aktuální zdroje, cizojazyčné a původní vědecké práce;
2) vypracovat rešerši - text, kde uvede již publikované výsledky a poznatky z daného oboru,
3) dle zadání student zařadí i experimentální část, ve které postupně plní zadané úkoly a informuje o svých výsledcích vedoucího práce, výsledky vyhodnotí a diskutuje jejich význam. Získané hodnoty student statisticky zpracuje a tabeluje.
4) student písemně vypracuje celý text bakalářské práce, kde podrobně popíše metody, přístroje a materiály, včetně zdroje analyzovaných vzorků, které k realizaci výzkumu použil a přehlednou formou uvede výsledky výzkumu doplněné o diskuzi.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
P. Jílek. Jak sepsat diplomovou práci. Farmaceutická fakulta Hradec Králové, 2008..
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Student se seznámí s praktickou aplikací získaných teoretických znalosti při řešení konkrétního odborného zadání, jak teoretického tak i praktického. Pod vedením školitele vypracuje písemnou zprávu o postupu řešení konkrétního úkolu. Student samostatně vyhledá teoretické podklady pro řešení úkolu, naplánuje a realizuje vlastní měření, jejich výsledky samostatně vyhodnotí a se školitelem zhodnotí jejich význam.
Student se seznámí s vedením pracovního deníku, se získáváním, zpracováním a hodnocením teoretických i experimentálních dat, které posoudí a závěrem diskutuje jejich význam.
|
Vyučovací metody |
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonu studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Obhajoba vlastního projektu
|
|
|
|