|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVV / MMULE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVV
/
MMULE
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Multicultural Education
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Multikulturní pedagogika
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 5
|
3 / 15
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
KVV/MULED
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
The objective of this course is to clarify the problems of intercultural and multicultural coexistence in the society in particular socio-cultural systems.
The possibilities of the livelihood and education for ethnic and language minorities in the majority society (aims, organization, content, methods) in an international context.
Education as an important means of coexistence in a multicultural society - education towards tolerance, against racism, xenophobia, and anti-Semitism.
|
Požadavky na studenta
|
Design and defense of the project
Excursions
Creating a portfolio
distance learning:
Design and defense of the project
Creating a portfolio
|
Obsah
|
Multiculturalism
Multicultural X Intercultural Education
Cultural competencies
Xenophobia, racism
Legislation in CR and EU
Minorities in the Czech Republic
The problems of minorities in the Czech Republic
Education of minorities
Education of pupils with different mother tongue
Multicultural Guidance and Counselling
Comparison with foreign countries
Ethics in a multicultural world
Refugees
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
The student will understand the cultural pluralism and relativism, the possibilities of integration of minorities, foreigners and especially asylum seekers in the Czech Republic. He/she will be able to identify xenophobia, racism and will be able to apply the strategy to confront them. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Pracovní činnosti
|
Hodnotící metody |
- Rozbor portfolia studenta
- Obhajoba vlastního projektu
|
|
|
|