|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
FES / EKVVV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
FES
/
EKVVV
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Commercialization and Research Results
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
4
[HOD/SEM]
Seminář
4
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
-
|
Požadavky na studenta
|
Vypracování seminární práce na předem vybrané téma, vytvoření prezentace a její obhájení.
|
Obsah
|
1. Objevování, zachytávání a vytváření znalostí 2. Získávání informací a jejich případná transformace na znalosti 3. Klasifikace a reprezentace znalostí 4. Ukládání a třídění znalostí 5. Šíření znalostí 6. Sdílení znalostí, učící se organizace 7. Organizační kultura a management znalostí 8. Etické, kulturní, sociální a psychologické aspekty managementu znalostí 9. Informační technologie v managementu znalostí
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Prusak, L. (ed.). Knowledge in Organizations.. Butterworth - Heinemann, 1997.
-
Základní:
Awad, E.M. & Ghaziri, H. M. Knowledge Management.. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall., 2004.
-
Doporučená:
Davenport, T.H., Prusak, L. How Organizations Manage What They Know.2nd ed.. Harvard Business School Press, Boston, 2000.
-
Doporučená:
Borghoff, U.M., Pareschi, R. (Eds.). Information Technology for Knowledge Management.. Springer-Verlag, Berlin, 1998.
-
Doporučená:
Liebowitz, J., Wilcox, L.C. (Eds.). Knowledge Management and Its Integrative Elements.. CRC Press, Boca Raton, 1997.
-
Doporučená:
Liebowitz, J. (Ed.). Knowledge Management Handbook.. CRC Press, Boca Raton, 1999.
-
Doporučená:
Ruggles, R.L., III (ed.). Knowledge Management Tools.. Butterworth - Heinemann, 1997.
-
Doporučená:
Probst, G., Raub, S., Romhardt, K. Managing Knowledge: Building Blocks for Success.. J. Wiley & Sons, 2000.
-
Doporučená:
Horibe, F. Managing Knowledge Workers.. J. Wiley & Sons, 1999.
-
Doporučená:
McMaster, M.D. The Intelligence Advantage: Organizing for Complexity.. Butterworth - Heinemann, 1996.
-
Doporučená:
Allee, V. The Knowledge Evolution: Expanding Organizational Intelligence. Butterworth - Heinemann, 1997.
-
Doporučená:
Cortada, J.W., Woods, J.A. (eds.). The Knowledge Management Yearbook 1999-2000.. But-terworth - Heinemann, 1999.
-
Doporučená:
Cortada, J.W., Woods, J.A. (eds.). The Knowledge Management Yearbook 2000-2001.. But-terworth - Heinemann, 2000.
-
Doporučená:
Leonard-Barton, D. Wellsprings of Knowledge: Building and Sustaining the Sources of Inno-vation.. Harvard Business School Press, 1998.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|