|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
FES / HVSM
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
FES
/
HVSM
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Vybrané statě z marketingu
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
4
[HOD/SEM]
Seminář
4
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit doktorandy s partiemi marketingu, které (v našem prostředí) nebývají součástí běžného vysokoškolského kurzu. Jedná se o Chování zákazníka (Consumer Behavior) a o Mezinárodní marketing (International Marketing). Chování zákazníka musí být výchozím bodem každé strategie speciálně v oblasti spotřebního zboží. Mezinárodníí marketing se v období tržní globalizace stane nezbytnou disciplinou speciálně malých a závislých ekonomik, k nimž ČR náleží. Smyslem předmětu je pochopení probíhajících procesů, které doktorandům umožní jejich využití.
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování 2. Segmentace trhu 3. Rozhodovací procesy a informační zdroje 4. Organizační rozhodování 5. Modely chování zákazníka 6. Komunikace a zákazník 7. Teorie zahraničního obchodu 8. Důvody pro zahraniční činnost firmy 9. Průzkum a analýza zahraničních trhů 10. Metody vstupu na zahraniční trhy 11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání 12. Organizace zahraniční činnosti
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Rozšiřující:
Engel, J.F., Blackwell, R.D., Miniard, P.W. Consumer Behavior. The Dryden Press, 1986.
-
Rozšiřující:
Hawkins, D.I., Best, R.J., Coney, K.A. Consumer Behavior. Irwin, 1987.
-
Rozšiřující:
Majaro, S. International Marketing- A Strate i Approach to World Markets. George Allen & Unwin, 1978.
-
Doporučená:
Ball, D.A., Mc Culloch, W.H. International Business. Irwin/Mc Graw Hill, 1996.
-
Doporučená:
Albaum, G., Strandskov, J., Duerr, E., Dowd, L. International Marketing and Export Management. Addison- Wesley, 1994.
-
Doporučená:
Peter, J.P., Olson, J.C. Understanding Consumer Behavior. Irwin, 1994.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|