|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / DDADW
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
DDADW
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro dopravu
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
13
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět DDADW je zaměřen na rozvoj komunikativní kompetence v odborném jazyce pro profesně pokročilé uživatele.
Cílem je rozšíření slovní zásoby v odborné terminologii, rozvoj řečových dovedností aplikovaných na odborný jazyk, včetně prezentačních dovedností, zkvalitnění odborného písemného projevu (rozdíly mezi českým a anglickým stylem akademického psaní, konvence spisovné písemné angličtiny, struktura argumentace v písemném projevu a koherenci textu).
Vstupní úroveň CEFR B2
|
Požadavky na studenta
|
Studenti v termínu odevzdá vlastní odborný text v rozsahu přibližně 1200 slov. Text musí odpovídat osvojeným zásadám psaní a požadavkům zadání: nesmí být vytvořen umělou inteligencí (lze použít citace), musí obsahovat minimálně 5 akademických zdrojů, formální jazyk, vhodnou strukturu textu, úvod a závěr ve formátu trojúhelníku a správné reference podle příslušného stylu. Pro úspěšné splnění úkolu musí student získat 60 % bodů. Plagiátorství nebude tolerováno.
|
Obsah
|
Technologie a řízení dopravy a telekomunikací.
Dopravní prostředky a infrastruktura.
- Getting started in research
- Finding a direction for your research
- Designing an experiment
- Describing an experiment
- Materials and methods
- Presenting data
- Results and discussions
- Writing up research: Difference between Czech and English writing styles; Writing conventions in English
- The structure of an argument in English writing; Sentence structure; Paragraph structure and cohesion;
Students' assignments
- Feedback to students' assignments; Introductions and conclusions; Academic writing style;
- Final draft submissions and feedback
- Presenting research at a scientific conference
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Tryml, S. a kol. Moderní učebnice angličtiny 1. díl, 1988, Praha.
-
Doporučená:
Ibbotson, M. Cambridge English for Engineering. CUP, 2008.
-
Doporučená:
Armer, T. English for Scientists. CUP.
-
Doporučená:
Oxford Advanced Learner´s Dictionary.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B2 v obecné a odborné angličtině. |
Získané způsobilosti |
Po úspěšném ukončení kurzu absolvent používá jazyk nezávisle a efektivně ve složitějších, profesně orientovaných řečových situacích a samostatně pracuje s odbornou literaturou. Cílová úroveň B2+. |
Vyučovací metody |
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|