|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / IPAIV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
IPAIV
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro obory elektro a IT - B2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
9 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Obsah předmětu je koncipován tak, aby umožňoval prohloubení a rozšíření znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia ve všech složkách komunikativní jazykové kompetence. Předpokládanou výchozí úrovní je B1+ dle Společného evropského referenčního rámce. Reflektuje zásady pro tvorbu kurzu odborného cizího jazyka neboli cizího jazyka pro specifické účely.
|
Požadavky na studenta
|
Student splní dvě seminární zadání dle požadavků vyučujícího.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Building a career.
Education and career.
Information systems and communication.
The project team.
Dealing with objections.
Emailing: quality problems.
Data security.
Giving advice on technical problems.
New trends in telecommunications.
Exchanging information.
Telecommunications.
Medical technology.
The future of technology.
Ways in to technology.
Alternative energy.
Robotics.
Defence technology.
Listening for specific information.
Information transfer from telephone call to form.
Electronic publishing.
Research on the Internet.
Reading and note-taking.
Writing a summary.
The latest developments in electrical engineering and IT.
Text cohesion.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Glendinning, Eric H., Lansford L, Pohl A. Oxford English for Careers, Technology for Engineering and Applied Sciences. Oxford, UK, 2013. ISBN 978-0-19-456971-2.
-
Základní:
Allison, John. The business 2.0 : B1+ intermediate. Oxfod: Macmillan, 2013. ISBN 978-0-230-43788-3.
-
Doporučená:
Emmerson, P. Business English Handbook. Macmillan Education, 2007. ISBN 978-1-4050-8603-5.
-
Doporučená:
Mann, Malcolm. Destination B2 : grammar and vocabulary with answer key. Oxford: Macmillan, 2006. ISBN 978-0-230-03538-6.
-
Doporučená:
Glendinning, E.H.; McEwan, J. Oxford English for Electronics. null. OUP, 2002. ISBN null.
-
Doporučená:
Glendinning, E. H. - McEwan, J. Oxford English for Information Technology. OUP, 2006.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1+ v obecné angličtině.
|
Získané způsobilosti |
Student dále rozvíjí svou jazykovou kompetenci získanou předchozím studiem, a to s důrazem na argumentaci, účinnou společenskou promluvu a jazykové povědomí. Při vedení konverzace dokáže využívat strategii spolupráce a při tvorbě složitých textů umí výstižně postihnout vztahy mezi myšlenkami. Tyto způsobilosti dovede efektivně využívat v oblasti obecného i odborného jazyka. Cílem kurzu je další upevnění znalostí a dovedností na úrovni B2. |
Vyučovací metody |
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|