|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / UPNUC
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
UPNUC
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Němčina - A2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
32 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
45 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/UPNUD a JC/UPNUE a JC/UPNUF a JC/UPNUT a JC/UPNUU
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je rozvíjet znalosti studenta na jazykové úrovni minimálně A1+. Důraz je kladen na rozšíření slovní zásoby a rozvoj receptivních a produktivních řečových dovedností na základě osvojení relevantních jazykových prostředků. Výstupní úroveň na konci semestru je A2 za předpokladu kombinace aktivní účasti v semináři a současně autonomní přípravy v rámci e-kurzu UPNUC .
Aktivní účast v e-learningovém kurzu v Moodlu s minimální úspěšností 60% včetně odevzdání všech e-learningových korespondenčních úloh.
70% aktivní účast v kontaktní výuce (za předpokladu realizace kontaktní výuky) či online výuce.
Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní 70% účast v kontaktní výuce.
Aktivní účast v e-learningovém kurzu v Moodlu s minimální úspěšností 60% včetně všech e-learningových korespondečních úloh.
V rámci závěrečného testování bude ověřována míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta prostřednictvím využití standardizovaných testovacích materiálů.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Jazyky a biografie. Vedlejší věty s weil, stupňování přídavných jmen a příslovcí.
Rodina a rodinné vztahy. Skloňování přivlastňovacích zájmen, vedlejší věty s dass.
Cestování a mobilita. Modální slovesa.
Volný čas. Zvratná zájmena, vazby sloves.
V restauraci. Vztažné věty.
Sumativní písemný test obsahující standardizované testové položky relevantní k obsahu předmětu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Breitsameter, Glas-Peters, Pude. Menschen A2, Deutsch als Fremdsprache, Arbeitsbuch. Hueber Verlag, 85737 Ismaning, Deutschland, 2013. ISBN 978-3-19-111902-7.
-
Základní:
Habersack, Pude, Specht. Menschen A2, Deutsch als Fremdsprache, Kursbuch. Hueber Verlag, 85737 Ismaning, Deutschland, 2013. ISBN 978-3-19-101902-0.
-
Základní:
Funk, H., Kuhn, Ch., Dehme, S. Studio d, Kurs- und Übungsbuch, A2. Cornelsen Verlag, Berlin, 2006.
-
Doporučená:
Berglová, E., Formánková, E., Mašek, M. Moderní gramatika němčiny. Fraus, Plzeň, 2003.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR A2 v obecné němčině. Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. |
Získané způsobilosti |
Student je schopen se dorozumět ústně i písemně v každodenních situacích. Umí popsat své potřeby a bezprostřední okolí. Píše jednoduché, ale souvislé texty o tématech, která zná nebo která ho zajímají. Dokáže jednoduchým způsobem odůvodňovat své názory nebo plány. Cílovou úrovní kurzu je A2.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Didaktický test
|
|
|
|