|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / UPSUF
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
UPSUF
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Španělština - B1+
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
-
|
Požadavky na studenta
|
V průběhu semestru studenti zpracují eseje na zadaná témata, která budou diskutována.
Na konci bude předmět zakončen písemným testem v rozsahu probrané látky, zaměřený na gramatické jevy. Studenti si také vyberou článek ze svého oboru rozsah 2strany A4 v originále(španělština) a přeloží ho do českého jazyka. Překlad bude součástí závěrečného hodnocení.
Aktivní účast v hodinách.
V případě zavedení distanční výuky bude výuka probíhat v Ms Teams. Hodnocení bude na základě odevzdaných prací a online testu, popř. ústní online zkoušce.
|
Obsah
|
)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
MATTE BON, F. Gramática comunicativa del espaňol I, II.. Edelsa Madrid, 1992.
-
Doporučená:
GÓMEZ TORREGO, L. Gramática didáctica de la lengua espaňola. Madrid, 1992.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Domácí příprava na výuku
|
20
|
Sběr materiálu
|
8
|
Vypracování seminární práce
|
10
|
Příprava na zkoušku
|
26
|
Celkem
|
90
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1 v obecné španělštině. |
Získané způsobilosti |
Student je schopen se dorozumět ústně i písemně v každodenních situacích. Umí popsat své potřeby a bezprostřední okolí. Píše jednoduché, ale souvislé texty o tématech, která zná nebo která ho zajímají. Dokáže odůvodňovat své názory nebo plány. Cílovou úrovní kurzu je B1+.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Písemná zkouška
- Posouzení zadané práce
- Analýza výkonu studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|