|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BOBAN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BOBAN
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Výuka obchodní angličtiny
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
8 / 20
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 25
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/OBAN
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou vyučování/učení se obchodní angličtině nejenom v teoretické, ale i praktické rovině. Předmět je zaměřen na rozvoj komunikační kompetence ve specifické oblasti podnikání, na rozvoj základních obchodních dovedností a prohlubuje porozumění klíčovým aspektům týkajícím se výuky obchodní angličtiny.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích = plnění zadaných úkolů před a během seminářů.
Příprava, plánování a prezentování projektu fiktivní firmy (jazyková agentura).
V případě absence samostatné plnění úkolů v LMS Moodle.
|
Obsah
|
Topics: BE teaching and learning
1. General Purpose English and Business English (BE)
2. BE learner and teacher
3. Current trends in BE
4. Analysing the needs of the learners (defining the learning purpose and course objectives, one-to-one v. group tuition).
5. Syllabus design.
6. Determining the aim and content of the course.
7. Teaching aids (activities and materials, their selection and evaluation)
8. Feedback, evaluation and assessment.
Topics: Business English
1. Selected topics from:
management,
marketing,
sectors of industry, and types of companies.
2. Communication in business (commercial correspondence, telephoning, socialising and social networking)
3. Negotiation
4. Money matters.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Emmerson, P. Business English Handbook Advanced. Oxford, 2007. ISBN 978-1-4050-8603-5.
-
Základní:
Ellis, Mark. Teaching business English. Oxford: Oxford University Press, 1994. ISBN 0-19-437167-0.
-
Doporučená:
Adam, J.H. Anglicko-český ekonomický slovník s česko-anglickým rejstříkem, výkladem a výslovností. Praha, 2000.
-
Doporučená:
Masculi, B. Business Vocabulary in Use: Intermediate and Advanced. Cambridge, 2002.
-
Doporučená:
Dudley-Evans, T.; St John, M.J. Developments in English for Specific Purposes: A Multi-Disciplinary Approach. Cambridge, 1999.
-
Doporučená:
Hutchinson, T.; Waters, A. English for Specific Purposes. Cambridge, 1987.
-
Doporučená:
Harding, K. English for Specific Purposes (Resource Books for Teachers). Oxford, 2007.
-
Doporučená:
Frendo, E. How to Teach Business English. Harlow, 2005.
-
Doporučená:
Parkinson, D. Oxford Business English Dictionary for Learners of English. Oxford, 2005.
-
Doporučená:
Donna, S. Teaching Business English. Cambridge, 2007.
-
Doporučená:
Osborne, P. Teaching English One to One. Chichester, 2007.
-
Doporučená:
Barrett, B., Sharma, P. The Internet and Business English. Oxford, 2003.
-
Doporučená:
Emmerson, P.; Hamilton, N. 5-minute Activities for Business English. Cambridge, 2005.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Tento kurz rozvíjí na základě relevantních teoretických znalostí konkrétní dovednosti využitelné ve výuce obchodní angličtiny. |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Analýza výkonu studenta
- Rozhovor
- Obhajoba vlastního projektu
- Prezentace
|
|
|
|