|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BMLA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BMLA
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Mluvený projev
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
81 / 85
|
0 / 0
|
1 / 1
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/MLA1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Tento studijní předmět je zaměřen na rozvoj řečových dovedností. Studenti procvičují používání přiměřených lexikálních a gramatických struktur; přiměřenost vyjádření se v souladu s kontextem, účelem a záměrem, praktické využívání různých lingvistických prostředků a flexibilitu v interakci. Studenti se také naučí, jak ve svém mluveném projevu využívat teoretické znalosti o mluveném anglickém jazyce a výslovnosti. Tento předmět se podílí na rozvoji komunikativní kompetence studentů (se zaměřením na komunikaci ve třídě v anglickém jazyce) v souvislosti s předmětem JCA 1 (jazyková cvičení 1)
|
Požadavky na studenta
|
Povinná docházka
Připravenost a aktivní účast na seminářích
Domácí příprava, zpracování všech zadaných úkolů
Závěrečný přednes
|
Obsah
|
Introduction
Pronunciation of individual sounds
Word stress
Connected Speech
Strong and weak syllables
Intonation
Reading out loud
Talking about pictures
Describing videos
Reflection
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
30
|
Příprava na zápočet
|
2
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Celkem
|
45
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
V tomto předmětu jsou studenti vedeni ke zvýšení přesnosti vyjadřování (používání odpovídajících lexikálně-gramatických struktur), k rozvíjení vhodnosti projevu ve vztahu ke kontextu, funkci a záměru komunikace, rozšiřování rozsahu jazykových prostředků, rozvíjení flexibility a schopnosti interakce. Studenti prakticky využívají teoretických poznatků o zvukové podobě angličtiny i dovednosti výslovnosti pro zlepšení vlastního mluveného projevu. V těsném sepětí s předmětem Jazyková cvičení tak tento předmět přispívá k rozvoji komunikativní kompetence, specifický důraz je kladen na pedagogickou komunikaci ve vyučování angličtině jako cizímu jazyku.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody samostatných akcí
- Pozorování
- Demonstrace
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonu studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Rozhovor
- Systematické pozorování
|
|
|
|