|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BPRX1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BPRX1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Pedagogická praxe a její reflexe I
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
25 / 27
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/PRX1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KAA/BPRX2, KAA/BVOBD
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Jedná se o předmět integrovaného bloku Úvod do obecné didaktiky, Úvod do didaktiky cizích jazyků a Pedagogická praxe a její reflexe I. Tyto předměty je nutno zapsat současně. Cílem předmětu je uvést studenty do myšlenkového systému vědní oblasti. Znalost soustavy základních didaktických poznatků rozvíjí dovednost orientace ve složité problematice obsahu i procesu vyučování a učení žáků. Těsné sepětí předmětů pomáhá v rozvoji kompetence vidět konkrétní problémy, kriticky je analyzovat a hodnotit zkušenosti vlastní i cizí.
|
Požadavky na studenta
|
1. observace ve škole a jejich reflexe - harmonogram bude upřesněn v podrobném sylabu ve studijních materiálech
2. video observace a jejich reflexe
3. vypracované observační listy
4. vytvoření a prezentace didaktické pomůcky pro autonomní učení s autokorekcí
V případě distančního vzdělávání budou všechny observace a jejich reflexe uskutečněny na základě video hodin (Moodle). Konzultace k reflexím budou probíhat online prostřednictvím MS Teams, případně budou využity další online nástroje, např. Google forms, Google docs, Hangouts.
|
Obsah
|
Observační principy
Žák
Role učitele
Cíle výuky
Obsah výuky
Metody a organizace výuky
Komunikace a komunikační kompetence
Typy učebních činností
Materiální didaktické prostředky
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Studenti získávají dovednost orientace ve složité problematice obsahu i procesu vyučování a učení žáků. Těsné sepětí s předměty obecná didaktika a pedagogická praxe pomáhá rozvoji profesní kompetence, studenti se učí vidět konkrétní problémy a klást otázky, kriticky analyzovat a hodnotit zkušenosti vlastní i cizí. |
Vyučovací metody |
- Metody samostatných akcí
- Pozorování
|
Hodnotící metody |
- Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
- Rozhovor
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|