Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je naučit studenty řešit rozsáhlejší úkol z oblasti automatického řízení.
|
Požadavky na studenta
|
Student získá zápočet po úspěšném obhájení semestrálního projektu.
|
Obsah
|
Téma semestrálního projektu si student vybírá na konci letního semestru předchozího akademického roku nebo na začátku zimního semestru po dohodě s příslušným vyučujícím. Pracuje samostatně doma i v laboratoři a konzultuje výsledky s vyučujícím.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
V případě mimořádných opatření bude výuka probíhat vzdáleně s využitím programu MS Teams v době dle rozvrhu. Účast na schůzkách skupiny v MS Teams je ekvivalentní účasti na přednáškách a cvičeních.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
ČSN 01 6910 obecná pravidla pro úpravu textů, které jsou zpracovávány pomocí textových procesorů.
-
Základní:
Literatura uvedená v zadání semestrálního projektu.
-
Doporučená:
Směrnice č. 9/2012 - Pravidla pro zveřejňování závěrečných prací a jejich základní jednotnou formální úpravu.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální
|
120
|
Celkem
|
120
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Základní znalosti odborných předmětů. |
Získané způsobilosti |
Student zpracováním semestrálního projektu prokazuje odborné znalosti z oblastí souvisejících s projektem a také schopnost vytvořit technickou zprávu o řešení a výsledcích projektu splňující formální požadavky na úpravu závěrečných prací a obhájit projekt před komisí. Semestrální projekt slouží jako příprava na řešení a tvorbu diplomové práce. Diplomová práce často tematicky na semestrální projekt navazuje. Student umí řešený problém analyzovat, navrhnout a provést řešení a analyzovat výsledky. Postup umí popsat v technické zprávě a naučí se obhajovat před komisí. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody samostatných akcí
- Laborování
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Prezentace
|