|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BPRX2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BPRX2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Pedagogická praxe a její reflexe II
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
21 / 30
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/PRX2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAA/BPRX1
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KAA/BHCVZ, KAA/BPRX3, KAA/BRFS
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Jedná se o předmět integrovaného bloku Úvod do didaktiky anglického jazyka, Vybrané kapitoly z obecné didaktiky a Pedagogická praxe a její reflexe II, který navazuje na Pedagogickou praxi a její reflexi I (observace) a připravuje studenty na jejich vlastní vystoupení v roli učitele v nadcházejícím semestru. Cílem Pedagogické praxe a její reflexe II je umožnit studentům získat zkušenosti s výukou anglického jazyka v rámci tzv. mikrovyučování a tuto zkušenost reflektovat. Obsahové zaměření mikrovyučování je dáno sylaby kursů Úvod do didaktiky anglického jazyka a Vybrané kapitoly z obecné didaktiky, přičemž mikrovyučování funguje jako integrující prvek didaktického bloku.
|
Požadavky na studenta
|
Ústní forma zápočtu na základě požadovaných předložených materiálů.
Aktivní účast na výuce a předložení požadované dokumentace (příprava na zadané mikrovýstupy a evaluační formuláře; anotace odborné literatury dle zadání; seznam literatury).
|
Obsah
|
Planning the MT lesson
Teaching pronunciation
Teaching vocabulary
Teaching grammar
Teaching listening
Teaching reading
Teaching speaking
Teaching writing
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Richards, Jack C. and Thomas, S.C.Farrell. Practice Teaching. A Reflective Approach.. Cambridge, 2011.
-
Doporučená:
Ur, Penny. A Course in English Language Teaching. 2nd edition.. Cambridge, 2012.
-
Doporučená:
Robert Čapek. Moderní didaktika. Grada, 2015.
-
Doporučená:
ČERNÁ, M. et al. Video Library - Teaching Practice II (CD-ROM).. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2008.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Student rozvíjí svou profesní kompetenci prostřednictvím cíleného pozorování a analýzy specifických aspektů vyučování a učení anglického jazyka. |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Pozorování
- Projekce
- Nácvik dovedností
- Pracovní činnosti
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Posouzení zadané práce
- Rozhovor
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|