|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KCJ / BNJC4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KCJ
/
BNJC4
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Jazyková cvičení IV
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 15
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 40
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KCJ/JNC4
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KCJ/BNJC3
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KCJ/BNSBP, KCJ/BNZJZ
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Budou rozvíjeny komunikativní kompetence studentů v německém jazyce. Jedná se o dovednosti spojené s efektivním používáním cizího jazyka v jeho mluvené i psané podobě jako prostředek komunikace v širokém okruhu konkrétních situací. Obsahem je rozvoj produktivních a receptivních dovedností na základě osvojení relevantních jazykových prostředků. Studenti budou umět vyjadřovat odůvodnění, srovnání a obhájit své názory v diskuzi, apod.
|
Požadavky na studenta
|
80% účast.
Zápočet je udělen na základě aktivní účasti, splnění úkolů během semestru (nutná jazyková korektnost) a zápočtového testu.
Splnění úkolů v MOODLE.
Test ústního projevu.
Používání AI je zakázáno v kvalifikačních a samostatných pracích a ve výstupech, které jsou podkladem pro hodnocení předmětu. Používání AI je povoleno pouze v souladu se zadáním vyučujícího na splnění konkrétního úkolu.
|
Obsah
|
Trénink dovedností - čtení s porozuměním, poslech, psaní, mluvení.
Opakování gramatiky.
Rozšíření slovní zásoby na úrovni C1.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
BUSCHA, A., RAVEN, S., SZITA, S. Erkundungen. Deutsch als Fremdsprache. C1, Lektion 5-8.. Leipzig, 2016. ISBN 9783941323254.
-
Základní:
Perlmann-Balme M., Schwalb S., Matussek M. Sicher! C1.2. München, 2015. ISBN 9783197012087.
-
Rozšiřující:
WEINRICH, H. Textgrammatik der dt. Sprache.. Mannheim, 1993.
-
Doporučená:
WILLKOP, E.-M., WiEMER, C., MÜLLER-KÜPPERS, E., EGGERS, D., ZÖLLNER, I. Auf neuen Wegen.. Ismaning, 2003.
-
Doporučená:
ENGEL, U. Deutsche Gramatik.. Heidelberg, 1991.
-
Doporučená:
DREYER, H., SCHMITT, R. Lehr- und Übungsbuch der dt. Gramatik.. Hueber, München, 2000.
-
Doporučená:
Hantschel, Hans-Jürgen/Krieger, Paul. Mit Erfolg zum Goethe-Zertifikat C1: Übungsbuch mit Audio-CD.. 2008. ISBN 9783126758345.
-
Doporučená:
Hantschel, Hans-Jürgen/Krieger, Paul. Mit Erfolg zum Goethe-Zertifikat C1:Testbuch mit Audio-CD.. 2008. ISBN 9783126758352.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na zápočet
|
20
|
Domácí příprava na výuku
|
50
|
Celkem
|
122
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
BNJC3 |
Získané způsobilosti |
Studenti budou schopni analyzovat a komentovat diagramy a tabulky v německém jazyce. Naučí se vyjadřovat odůvodnění, srovnání a obhájit své názory v odborné diskuzi.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Písemná zkouška
- Posouzení zadané práce
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|