|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KDMML / AKOTK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KDMML
/
AKOTK
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Koučování a teambuilding
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
14
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty se základním principem koučování a nástroji, které je možno v jeho rámci využít. Dále pak je předmět zaměřen skupiny a týmy, především na vývojové fáze skupiny, riziková chování, řešení konfliktů a v neposlední řadě na rozvoj týmové spolupráci.
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Pojkarová, Kateřina. Koučování a teambuilding : studijní opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2013. ISBN 978-80-7395-606-6.
-
Rozšiřující:
Carnegie, D. Jak získávat přátele a působit na lidi.
-
Rozšiřující:
Stoltzfus, Tony. Leadership coaching. 2005. ISBN 1419610503.
-
Doporučená:
Daňková. M. Koučování. Kdy, jak a proč.
-
Doporučená:
Whitmore, John. Koučování. Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Praha, 2002.
-
Doporučená:
Rosenberg, M.B. Nenásilná komunikace. 2015. ISBN 978-80-247-5549-6.
-
Doporučená:
Svatoš. Vladimír, Lebeda, Petr. Outdoor trénink pro manažery a firemní týmy. Praha: Grada, 2005.
-
Doporučená:
Zahrádková, E. Teambuilding - cesta k efektivní spolupráci.
-
Doporučená:
Covey, S.R. 7 návyků skutečně efektivních lidí.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Semestrální práce
|
8
|
Domácí příprava na výuku
|
24
|
Samostatná kritická četba
|
14
|
Kontaktní výuka
|
14
|
Vypracování seminární práce
|
4
|
Příprava na zkoušku
|
26
|
Celkem
|
90
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody samostatných akcí
- Pozorování
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Posouzení zadané práce
- Rozhovor
- Systematické pozorování
|
|
|
|