|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KEMCH / CA241
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KEMCH
/
CA241
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Strategický marketingový management podn
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Strategický marketingový management podniků s procesními výrobami
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KEMCH/CD241
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s nejnovějšími trendy v strategickém marketingovém managementu podniků s procesními výrobami.
|
Požadavky na studenta
|
Ústní zkouška ověřující znalosti doktoranda v rozsahu povinné literatury. Součástí zkoušky je dále zpracování a prezentace vybraného problému s přihlédnutím k zaměření disertační práce, a to formou vědeckého článku.
|
Obsah
|
Novodobé pojetí strategického marketingového managementu v podnicích s procesními výrobami a jeho fáze.
Hodnotový management v rámci hodnotových sítí - koncepce marketingu podniků s procesními výrobami v 21. století.
Dynamické pojetí strategické marketingové analýzy hodnotových sítí u podniků s procesními výrobami.
Volba cílových trhů, určení priorit při jejich obsluze u podniků s procesními výrobami.
Stanovení vhodné koncepce a atributů hodnoty pro zákazníky a oblastí jejího zdokonalování pro cílové trhy v podnicích s procesními výrobami.
Uplatnění marketingové strategie cílení na subsegmenty a mikrosegmenty trhu a marketingové strategie diferencovaného řízení individuálních vztahů se zákazníky na bázi jejich hodnoty pro podnik u podniků s procesními výrobami.
Marketingové cíle, strategie positioning a strategie marketingového mixu v současných tržních podmínkách podniků s procesními výrobami.
Formy posilování vztahů mezi partnery v hodnotových sítích podniků s procesními výrobami.
Řízení značky a pověsti podniků s procesními výrobami.
Principy a moderní metody budování distribučních sítí podniků s procesními výrobami.
Nové koncepty a formy marketingové komunikace, včetně internet marketingu v podnicích s procesními výrobami.
Marketingový audit a měření vlivu uplatněné marketingové strategie na tržní a finanční výkonnost podniku v duchu BSC.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Exploring Proactive Market Strategies.
(BREGE, H., KINDSTRÖM, D.)
( DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2019.05.005 )
-
Základní:
GEREFFI, G. Global Value Chains and Development: Redefining the Contours of 21st Century Capitalism (Development Trajectories in Global Value Chains).. Cambridge University Press. Cambridge, 2018. ISBN 978-1108471947.
-
Základní:
LOŠŤÁKOVÁ, H., JELÍNKOVÁ, M., PECINOVÁ, Z., VLČKOVÁ, V., PATÁK, M., BRANSKÁ, L. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu.. Grada Publishing. Praha, 2017. ISBN 978-80-271-0419-2.
-
Základní:
CHERNEV, A. Strategic Marketing Management.. Cerebellum Press. Chicago, 2019. ISBN 9781936572595.
-
Doporučená:
Corporate Brand Identity Co-creation in Business-to-Business Contexts.
(IGLESIAS, O. A KOL.)
( DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2019.09.008 )
-
Doporučená:
GREVE, H., ROWLEY, T., SHIPILOV, A. Network Advantage: How to Unlock Value From Your Alliances and Partnerships.. John Wiley & Sons. San Francisco, 2014. ISBN 978-1-118-56145-4.
-
Doporučená:
RAMASWAMY, V., OZCAN, K. The Co-Creation Paradigm.. Stanford University Press. Stanford, 2014. ISBN 9780804789158.
-
Doporučená:
LIYANAGE, J. P., UUSITALO, T. (Eds.). Value Networks in Manufacturing. Sustainability and Performance Excellence.. Springer International Publishing. Switzerland, 2017. ISBN 978-3-319-27799-8.
( DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-27799-8 )
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokladem zápisu na tento předmět je absolvování magisterského kurzu, zaměřeného na strategický marketingový management podniků, operujících zejména na B2B trzích s produkty určenými pro výrobní spotřebu. |
Získané způsobilosti |
Absolventi předmětu budou schopni vědecky pracovat v oblasti strategického marketingového managementu podniků s procesními výrobami a publikovat výsledky vědecké práce ve špičkových vědeckých časopisech a na mezinárodních vědeckých konferencích. Zároveň budou připraveni k prosazování nových přístupů, metod a opatření v oblasti strategického marketingového managementu těchto podniků. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Posouzení zadané práce
- Analýza výkonu studenta
- Rozbor díla tvůrčího charakteru
- Rozhovor
|
|
|
|