|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVV / BZPD2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVV
/
BZPD2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Základy pedagogiky II
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
43 / 50
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
KVV/ZPED2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KVV/BZPD1
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
NE
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KVV/BCZVZ, KVV/BKSOP, KVV/BMETV, KVV/BROSD
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je získat hlubší vhled do aktuálních problémů pedagogického myšlení ve světě a porozumět aplikacím v reformní praxi.
|
Požadavky na studenta
|
2 recenze, esej nebo překlad s komentářem zkouška formou ústní rozpravy
|
Obsah
|
Institucionalizace pedagogických procesů. Srovnávací pedagogika. Alternativní pedagogické myšlení. Aktuální pedagogické problémy současnosti
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
BREZINKA, W. Filozofické základy výchovy.. Praha: Zvon, 1996.
-
Doporučená:
PIKE, G.; SELBY, D. Globální výchova.. Praha: Grada, 1994.
-
Doporučená:
MAŃÁK, J.; PROKOP, J.; SOLFRONK. Kapitoly ze sociální pedagogiky a psychologie.. Brno: Paido, 1998.
-
Doporučená:
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika.. Praha, 1997.
-
Doporučená:
BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzděláván.. Praha: Portál, 1998.
-
Doporučená:
SCHOENEBECK, H. Texty k postpedagogickému myšlení.. Pardubice, 2000.
-
Doporučená:
VORLÍČEK, V. Úvod do pedagogiky.. Praha, 2000.
-
Doporučená:
RÝDL, K. Základy obecné pedagogiky I.. Liberec, 2004.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Schopnost studenta orientovat se v aktuálních problémech pedagogického myšlení. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody samostatných akcí
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|