|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UOCHT / C061
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UOCHT
/
C061
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Pokročilé metody org. syntézy a char.
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Pokročilé metody organické syntézy a charakterizace
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Laboratoř
5
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Provádět samostatně syntézy jednoduchých i složitějších organických sloučenin.
|
Požadavky na studenta
|
Znalosti z předmětů Organická syntéza a Laboratoř organické syntézy.
|
Obsah
|
Návrh a provedení syntézy dvou zadaných organických sloučenin.
Prezentace dosažených výsledků na závěrečném kolokviu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Večeřa M. Laboratorní příručka organické chemie. Praha, 1987.
-
Základní:
Macháček V. Návody pro laboratorní cvičení z organické chemie. Pardubice, 1999. ISBN 80-7194-210-3.
-
Základní:
J. SVOBODA:. Organická syntéza I, VŠCHT-Praha 2000, [ ISBN 80-7080-385-1]. ISBN ISBN 80-7080-385..
-
Základní:
F. Liška:. Organická syntéza, syntonový přístup, VŠCHT-Praha 1993, [ ISBN 80-3080-273-1].. ISBN ISBN 80-3080-273.
-
Doporučená:
Kvíčala J. Laboratorní technika organické chemie. VŠCHT Praha, 1998. ISBN 80-7080-322-3.
-
Doporučená:
F.FUHRHOP, G. LI :. Organic Synthesis, Verlag Chemie 2003,[ ISBN 3-527-30273-5]. ISBN ISBN 3-527-30273-..
-
Doporučená:
Tietze L. F. Reactions and Syntheses in the Organic Chemistry Laboratory. Weinheim, 2007. ISBN 978-3-527-31223-8.
-
Doporučená:
Silverstein. Spectrometric Identification of Organic Compounds. New York, 1991. ISBN 0-471-54193-1.
-
Doporučená:
J. Corey, X. Cheng:. The Logic of Chemical Synthesis. John Wiley and Sons 1989,[ ISBN 0-471-50979-5].. ISBN ISBN 0-471-50979-.
-
Doporučená:
Landgrebe J. A. Theory and Practice in the Organic Laboratory. Lexington, 1973. ISBN 0-669-60095-4.
-
Doporučená:
Furniss B. S. Vogel´s Textbook of Practical Organic Chemistry. New York, 1989. ISBN 0-582-46236-3.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Znalosti základních operací v organické laboratoři.
Alespoň průměrné znalosti organické chemie a organické syntézy. |
Získané způsobilosti |
Posluchač bude schopen samostatně provádět syntézy jednoduchých i složitějších organických sloučenin.
Připravené sloučeniny bude schopen charakterizovat běžnými spektrálními metodami. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Laborování
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
- Obhajoba vlastního projektu
- Prezentace
|
|
|
|