|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
USII / FWS2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
USII
/
FWS2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Workshop II
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
10
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
35 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti multimédií. Obsah je studentům prezentován metodou komparace teoretických poznatků i názorů fundovaných zástupců z praxe. Zároveň je zde příležitostí pro propojení teoretických poznatků s možnostmi jejich praktického uplatnění. Hlavním cílem je umožnit studentům pracovat v přímém kontaktu a pod dohledem odborníků z praxe na vybranou oblast (workshop).
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet: zpracování a obhajoba prezentované práce
|
Obsah
|
Vlastní obsah kurzu bude určen na základě přípravy výuky s aktuálními externími vyučujícími.
Náplní je vždy praktická aplikace poznatků z výše uvedených absolvovaných předmětů v kontextu aktuálních trendů v dané oblasti.
Studenti individuálně nebo v týmech pracují na reálném projektu pod přímým vedením garanta a odborníka z praxe (externího vyučujícího).
Zaměstnání budou probíhat blokovou formou. Část výuky bude realizována formou intenzivního dvou až třídenního soustředění.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Pospíšil, Jan, Závodná, Lucie. Jak na reklamu. Praktický průvodce světem reklamy.. Brno, 2012. ISBN 978-80-7402-115-2.
-
Základní:
Matúšová, Galera J. Súčasné trendy rozvoja marketingovej komunikácie a ich interakcie. Trnava, 2015. ISBN 978-80-8105-642-0.
-
Základní:
Horný, Stanislav. Úvod do multimédií. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1608-0.
-
Základní:
Horný, Stanislav. Vizuální komunikace firem. Praha: Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0762-5.
-
Doporučená:
Přikrylová, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
-
Doporučená:
Horný, Stanislav. Počítačová grafika. Praha: Oeconomica, 2006. ISBN 80-245-1104-5.
-
Doporučená:
Navrátil, Pavel. Počítačová grafika a multimédia. Kralice na Hané, 2007. ISBN 978-80-86686-77-6.
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na zápočet
|
25
|
Projekt týmový
|
64
|
Exkurze
|
20
|
Praxe/Stáž
|
25
|
Příprava prezentace (referátu)
|
40
|
Domácí příprava na výuku
|
20
|
Sběr materiálu
|
30
|
Celkem
|
250
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Student, který úspěšně absolvoval předmět, umí:
objasnit použité metody a vhodné postupy práce v souvislosti s definovaným výstupem;
pojednat o možnostech, výhodách a nevýhodách současných technologií a nástrojů;
kriticky posoudit vybrané teoretické i praktické přístupy.
Student, který úspěšně absolvoval předmět, dovede:
soustředit relevantní informace k zadání, provést adekvátní analýzu problému, vyhodnotit příp. varianty a rozhodnout se pro navrhované řešení;
lépe analyzovat reálná zadání a volit vhodnou formu komunikace se zadavatelem a následně zvolit vhodné kreativní prostředky a postupy.
Student, který úspěšně absolvoval předmět, je schopen:
efektivně používat vhodné nástroje k vytvoření zadaného výstupu;
komunikovat a pracovat v týmu;
uplatnit své znalosti, dovednosti a způsobilosti při zpracování praktického zadání;
srozumitelně a přesvědčivě sdělovat odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Obhajoba vlastního projektu
|
|
|
|