Diplomová práce je zaměřena na osobní dopravu v regionu Jesenicko. V první části je objasněna teorie marketingu, marketingových průzkumů a základní pojmy. V druhé části je popsána charakteristika Jesenicka a stav osobní dopravy v regionu. Třetí kapitola popisuje metodiku vlastního průzkumu a zpracovává marketingový průzkum osobní dopravy na Jesenicku a na základě jeho výsledků se snaží navrhnout opatření k vylepšení osobní dopravy v regionu . Závěrečná kapitola pak obsahuje vyhodnocení přínosů navrhovaných řešení.
Anotace v angličtině
The diploma paper is focused on passenger services in the Jesenicko region. In the first part is explained the theory of marketing, marketing researches and basic concepts. The second part is based on Jesenicko regional label and on the state of passenger services in the region. The third part contains the methodology of the research and processes information from the Marketing survey of passenger traffic service in the Jesenicko region. On basis of results I am trying to suggest the measures to improvement of passenger services in the region. The last part contains the assessment of contributions from the suggestions.
Klíčová slova
dopravní obslužnost, marketingový průzkum, region, osobní doprava, závazek veřejné služby
Klíčová slova v angličtině
transport service, marketing research, region, passenger traffic, commitment of public service
Rozsah průvodní práce
70 s., 11 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na osobní dopravu v regionu Jesenicko. V první části je objasněna teorie marketingu, marketingových průzkumů a základní pojmy. V druhé části je popsána charakteristika Jesenicka a stav osobní dopravy v regionu. Třetí kapitola popisuje metodiku vlastního průzkumu a zpracovává marketingový průzkum osobní dopravy na Jesenicku a na základě jeho výsledků se snaží navrhnout opatření k vylepšení osobní dopravy v regionu . Závěrečná kapitola pak obsahuje vyhodnocení přínosů navrhovaných řešení.
Anotace v angličtině
The diploma paper is focused on passenger services in the Jesenicko region. In the first part is explained the theory of marketing, marketing researches and basic concepts. The second part is based on Jesenicko regional label and on the state of passenger services in the region. The third part contains the methodology of the research and processes information from the Marketing survey of passenger traffic service in the Jesenicko region. On basis of results I am trying to suggest the measures to improvement of passenger services in the region. The last part contains the assessment of contributions from the suggestions.
Klíčová slova
dopravní obslužnost, marketingový průzkum, region, osobní doprava, závazek veřejné služby
Klíčová slova v angličtině
transport service, marketing research, region, passenger traffic, commitment of public service
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teorie marketingových průzkumů dopravní obslužnosti
2. Analýza současného stavu osobní dopravy na Jesenicku
3. Návrhy na vylepšení osobní dopravy na Jesenicku
4. Vyhodnocení přínosu navrženého řešení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teorie marketingových průzkumů dopravní obslužnosti
2. Analýza současného stavu osobní dopravy na Jesenicku
3. Návrhy na vylepšení osobní dopravy na Jesenicku
4. Vyhodnocení přínosu navrženého řešení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.