Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum vybraných pojišťoven se věnuje výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Rychnově nad Kněžnou. Ke sběru dat byla využita metoda mystery shopping - fiktivní nakupování.
Práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována teorii - marketing, marketingový výzkum, metody mystery shopping a pojištění. Druhá část je praktická, kde se hodnotí služby pojišťoven a nakonec závěrečná doporučení.
Anotace v angličtině
Thesis on marketing research in selected insurance companies to research the quality of insurance services in Rychnov nad Kněžnou. To data collection method was used mystery shopping - imaginary shopping.
The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theory - marketing, marketing research, methods of mystery shopping and insurance. The second part is practical, where the value of service insurance companies and finály final recommendations.
Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum vybraných pojišťoven se věnuje výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Rychnově nad Kněžnou. Ke sběru dat byla využita metoda mystery shopping - fiktivní nakupování.
Práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována teorii - marketing, marketingový výzkum, metody mystery shopping a pojištění. Druhá část je praktická, kde se hodnotí služby pojišťoven a nakonec závěrečná doporučení.
Anotace v angličtině
Thesis on marketing research in selected insurance companies to research the quality of insurance services in Rychnov nad Kněžnou. To data collection method was used mystery shopping - imaginary shopping.
The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theory - marketing, marketing research, methods of mystery shopping and insurance. The second part is practical, where the value of service insurance companies and finály final recommendations.
1) Stanovení cílů bakalářské práce
2) Definice obsahu, postupu a metod marketingového výzkumu
3) Marketingový výzkum pojišťoven
4) Vyhodnocení výsledků a doporučení
Zásady pro vypracování
1) Stanovení cílů bakalářské práce
2) Definice obsahu, postupu a metod marketingového výzkumu
3) Marketingový výzkum pojišťoven
4) Vyhodnocení výsledků a doporučení
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Filip, ARMSTRONG, Gary, Marketing, Praha: Grada Publishing, 2004, 855 s., ISBN 80-247-0513-3
FORET, Miroslav, Marketingová komunikace, 1. vyd., Brno: Computer Press, 2003, 275 s., ISBN 80-7226-811-2
FORET, Miroslav, Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky, 1. vyd., Brno: Computer Press, 2008, 121 s., ISBN 978-80-251-2183-2
DAŇHEL, Jaroslav, Pojistná teorie, 2. vyd., Praha: Profesional Publishing, 2006, 334 s., ISBN 80-86419-64-9
ZUZAŇÁK, Aleš, Marketing v pojišťovnictví, 2. vyd., Praha: Linde, 2006, ISBN 80-7201-627-X
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Filip, ARMSTRONG, Gary, Marketing, Praha: Grada Publishing, 2004, 855 s., ISBN 80-247-0513-3
FORET, Miroslav, Marketingová komunikace, 1. vyd., Brno: Computer Press, 2003, 275 s., ISBN 80-7226-811-2
FORET, Miroslav, Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky, 1. vyd., Brno: Computer Press, 2008, 121 s., ISBN 978-80-251-2183-2
DAŇHEL, Jaroslav, Pojistná teorie, 2. vyd., Praha: Profesional Publishing, 2006, 334 s., ISBN 80-86419-64-9
ZUZAŇÁK, Aleš, Marketing v pojišťovnictví, 2. vyd., Praha: Linde, 2006, ISBN 80-7201-627-X
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce byl marketingový výzkum kvality pojišťovacích služeb v Rychnově nad Kněžnou. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Která Vámi zkoumaná pojišťovna poskytuje nejlepší služby klientům? 2. Zajímala jste se o havarijní pojištění, která pojišťovna má podle Vašeho názoru tento produkt nejlepší?